foto's overzetten

• Ank

Wie kan mij vertellen hoe ik foto's van LG GB115 kan overzetten naar een pc. Wat voor kabeltje heb ik dan nodig.

Is namelijk niets bijgeleverd.

• oneeye67

Heb net de specifiecatie's van dat toestel opgezocht, hij heeft een usb aansluiting. Met je gsm naar een gsm winkel gaan en een usb kabeltje kopen die past op je telefoon, of als je PC bluetooth ondersteunt kan je het ook daarmee overzetten.

Veel succes en plezier met je toestel toegewenst.

Oneeye

• Ank

bedankt voor de reactie. ik ben al bij een paar winkels geweest, maar die konden mij niet helpen.

En volgens mij zit er geen Bluetooth op.

• Lemco

Hey Ank,

Het klopt je Telefoon ondersteund geen Bluetooth, dan mag je PC het wel hebben je hebt er bar weinig aan. Ik heb even op internet gekeken en naar een telecom site gegaan waar ze allemaal onderdelen en accessores verkopen voor je GSM. ik heb op www.telecomtelecom.nl en daar heb ik je toestel opgezocht en daar vond ik een USB kabel, die geschikt is om je content van je telefoon naar je PC kan synchroniseren. De LG USB datakabel DK-60G kost €17,- inclusief BTW en portokosten, en de LG USB datakabel DK-80G kost inclusief BTW en portokosten € 13.-. En ze zijn allebei op voorraad. Het ene verschil is dat de kabel van €17,- staat garant voor High-Speed USB 2.0-gegevensoverdrachtsnelheden.

Die van €13,- de normale snelheid.

Het is handig om je content van de telefoon op de PC te zetten, maar verwacht niet veel van de foto's op een groter scherm. Want het is een snap'n Shot toestel puur voor de gein. Want jou toestel schiet VGA dat is 0.3 megapixel, een gemiddeld toestel schiet 8 megapixel. en de N8 als uitschieter 12 megapixel.

Maar ik hoop dat je er wat aan hebt. en succes.

Lemco