typen met nagel??

• jessica

reageert de samsung s7230wave touchwiz ook op vingernagels? Mijn samsung star wel nl….

• **josty**

touchscreen is touchscreen he,als het maar aangeraakt wordt

maar of het goed is voor je beeldscherm is een 2e

ps.

• Lemco

Er zit wel verschil in type touchscreens, want je hebt resistief toutchscreen en die werken beter met nagels of een stylus dan met de vingers. Capacsitief touchscreen werkt totaal niet op nagels en stylus of andere voorwerpen, alleen de vingers. Een de warmte die de vingers hebben werkt capacsitief touchscreen wel. Dus een voorbeeld de Nokia N8, iPhone 4 of Samsung S730 Wave Touchwiz weken alleen met de vingers en niet nagels of andere voorwerpen. Een Vivas Pro werkt wel met de nagels of stylus.

Lemco

• oneeye67

Daar kwam ik dus idd gister achter, mijn N8 reageerde niet op een stylus maar wel op me vinger :S

• **josty**

stylusgebruikers zijn homo's…>:D<

of niet miros:)-D

• Erik

Ooops! Voor mijn Qtek9100 gebruik ik toch nog regelmatig een stylus. Hoewel het met de doodgewone vinger ook nog redelijk lukt. En voordat jullie denken, dat ik echt een mietje ben… Mijn andere telefoon is een HTC Desire… Eigenlijk nog een veel jonger zusje van de Qtek… Maar een nagel zal ik nooit op mijn schermen gebruiken!!!

• Lemco

Ik heb niets gezegd, daarvoor is Josty de boosdoener. Maar een resistief touchscreen werkt ook wel met vingers, maar minder goed als je een stylus gebruikt. Mijn collega heeft een Satio daarvoor moet je soms 2 tot 3x aanraken met je vinger wanneer hij reageert, met een voorwerp niet. Maar ik denk dat resistief touchscreens er ook langzaam eruit gefilterd word en dat men in de toekomst alleen maar capacsitief touchscreen heeft. Maar idd, nagels gebruiken om te typen? Nee nagels zijn net huis sleutels dat krast.

Lermco

• Lemco

Maar Miros, ik vind het dan ook vreemd dat er in sommige landen een stylus in het pakket met de Nokia N8 geleverd wordt. Als het toch niet werkt heeft dat toch geen zin om een stylus mee te leverd.

Lemco

• oneeye67

Jah ik had dat ook al gezien dat er n stylus bijgeleverd werd, ikzelf heb er geen gehad.

En voor de duidelijkheid t was n pen Joost >:D< ik moest een wel erg klein iets aanvinken en met die grote kolenschoppen van mij wilde dat nie echt lukken :X

• **josty**

nagelgebruikers zijn homo's>:D<

zo beter dan?voor ik dalijk aan een schandpaal wordt genageld