N 8 Orange...

• oneeye67

Jawel eindelijk heb ik hem, gisteravond bezorgd en nu een kleine 24 uur in me bezit (:P)

Wat een schitterend toestel heb nog niet eens de helft ontdekt haha maar dat komt wel.

Heb de oranje genomen aangezien ik voor de blauwe langer moest wachten dan beloofd

eigenlijk dus 2de keus maar nu ik hem heb is de kleur best wel gaaf.

Heb er ook ovi navigatie op zitten, maar dat gebruik ik niet eens aangezien ik een

goede tomtom heb met verkeersinfo ;)

Update's zullen tzt volgen, ga weer lekker verder klooien.

Hij pakt email accounts als n tierelier ( Hotmail & gmail )

heeft alleen moeite om me casema te vinden dat lukt me nog niet

waarschijnlijk omdat casema niet in ze bestand voorkomt Ziggo wel

maar jah me email is casema.nl maar ach klein detail :D

• **josty**

oranje?wk is allang voorbij hoor >:D<

als me e7 alleen in oranje leverbaar is op het moment dat ik hem wil kopen dan wacht ik nog wel een paar weken tot er een andere kleur is

ben benieuwd naar je review

mvg Joost

• oneeye67

Beetje Patriotisme voor me gastland Joost >:D<

Knutsel vrolijk verder, en ach is best n kinky kleurtje, niet zo standaard zwart/zilver

;)

Grtzz, Miros

• paul

mag ik weten wat je ervoor betaald hebt ?8-)

• **josty**

miros rekent met andere valuta,dus zal wel 4 schapen en 2 koeien geweest zijn

• oneeye67

Nhe 2 kratten :)-D en een flinke doos SIGAREN !!! B)-

1jaar abbo 35 p.m plus internetbundel, en € 88,00

• Lemco

Hey Miros,

Super joh, een Oranje N8, is iderdaad ook super. Ik hoop ook op je uitgebreide review van de N8 want de spec zijn top. Want ook de oranje versie zie je niet gou in het straatbeeld en dat maakt hem best bijzonder. Je kunt je N8 ook direct updaten zonder je de PC/Leptop daarvoor nodig te hebben.

Menu

Intellingen

Telefoon

Telefoonbeheer

Apparaatupdates

Misschien een tip mocht je N8 vastlopen, dan niet met een schroevendraaier gaan spelen maar dan de AAN/UIT knop 6 a 10 seconden ingedrukt houden. Daarna trilt de N8 3x en dan is hij gewoon uit en start je hem gewoon opnieuw op.

Veel plezier Miros en speelse met de N8

Groetjes Lemco