welke telefoon voor usa

• jeanne16

Ik ben een leek op het gebied van mobiele telefoons. Nu ga ik dit jaar voor 6 weken naar de usa en heb daarnaast een nieuwe telefoon nodig. Op dit moment heb ik een prepaid, geen tri of quadband.

Mijn wens gaat uit naar een smartphone voor de periode na de vakantie. Wat is nu verstandig om te kopen als ik ook in de usa gebruik wil maken van deze nieuwe telefoon. Internet gebruik daar is volgens mij erg duur, maar kun je eenvoudig een amerikaanse simkaart erin doen en zo gebruik maken van goedkoop bellen daar en evt gps gebruiken, toch wifi gebruiken enz. Wat is anders een betere oplossing?

Graag ook advies over welk merk de meeste mogelijkheden biedt.

Bedankt alvast

• oneeye67

Geen idee wat een GSM in de states kost, maar is t niet goedkoper daar een prepay gsm te kopen, ben je ook goedkoper uit met je kosten dat met een NL simkaart.

Als ik op vakantie naar Bosnie ga koop ik daar ook altijd een prepay simemtje, dan sms ik voor 0.02 cent ipv 0.50 cent.

Grtzz, Oneeye

• **josty**

ik dacht je gaat hem de n8 aansmeren miros :D

maar idd ik sluit me bij je aan,in dit soort gevallen kun je beter in het buitenland een simkaart kopen,dan bel je veel goedkoper

weet trouwens niet of je in de USA goedkoper uit bent dan in NL

• oneeye67

Whaha…..bijna, hij is wel in de States te verkrijgen dus wie weet :)-D

• jeanne16

Dus nederlands toestel , usa simkaart?

• **josty**

ligt eraan of het toestel wat je wilt daar goedkoper is dan hier…kan ik zo niet zeggen;)