gratis navigatie nokia

• sieb

hallo kan iemand mij vertellen hoe dit precies zit

nokia bied gratis navigatie aan via ovi maps maar

wat als ik dit in het buitenland gebruik volgens mij

is het dan niet gratis want hij vraagt toch voor

verbinding met internet

alvast bedankt

groet sieb

• **josty**

volgens mij is die verbinding met internet alleen voor het updaten van de navigatie…ik weet niet of men dit ook uit kan zetten

lijkt me sterk dat je persee moet updaten om te kunnen navigeren

zelf gebruik ik de navigatie van nokia niet,dit mede omdat de navigatie van nokia nogal traag reageert

tomtom of sygic mobile is veel beter

• sieb

kan ik op mijn nokia n8 tomtom instaleren en die gebruiken via de ingebouwde gps

• **josty**

ongetwijfeld zal er ergens een gekraakte versie in omloop zijn maar vraag me niet waar

meestal kom je met google een heel eind,probeer anders een op www.dotsis.com (engelse taal vaardigheden wel nodig,en enkel eenmaal gratis registreren om toegang te krijgen tot het forum)

succes met de zoektocht

• Erik

Als er een Tomtom-versie voor de N8 is, zal die bij Tomtom verkrijgbaar zijn.

• RickV

Gewoon thuis via je PC of wifi-verbinding de kaarten regelmatig up-daten, op reis is er geen internet verbinding nodig alleen GPS (eventueel a-GPS).

TomTom kaarten gaat waarschijnlijk niet lukken (ander OS), en zijn ook niet nodig de Ovimap-kaarten zijn prima.

Zorg wel dat je een GSM hebt met GPS, anders heb je wel netwerk ondersteuning nodig en/of a-GPS en dit is nogal duur in het buitenland.

• Lemco

TomTom kan iderdaad niet, en TT doet er ook niets meer aan. Aleen het oude Symbian OS ondersteunde dit nog maar de N8 kun je het vergeten. Ik weet niet of McGuider erop werkt, maar dat is een zusje van TomTom. En die werkt gegarandeerd zonder internet. Die kun je in de Offline stand gewoon gebruiken.

Lemco

• mick

kan ik dit ook doen ik heb een N8 uit China dus replica.

Kan dit ?

Gr. Mick.

• stellajansen

met je nokia smartphone navigeer je bijna overal ter wereld gratis. Kijk bij Ovi Maps van Nokia en download de kaarten van de landen waar je heen gaat op je mobiel. Zet je in het buitenland de online modus uit dan kost het je ook geen dataverkeer. De kaarten zijn uitstekend van navteq. Goede reis!

• zackary

Dat vraagt hij niet. Wel of het ook met zijn REPLICA kan.

Ikzelf denk van niet.