@erik

• **josty**

Kun je dit topic een beetje inkorten?sommige posts zijn al van 4 jaar terug…

• Erik

Het bericht van Josty was een reactie op “Vodafone klacht”. Ik heb zijn bericht even gesplitst, zodat ik even een algemene reactie kon geven:

Josty en de andere vaste klanten,

Ik weet niet of het jullie is het opgevallen, maar ik verwijder al een poos berichten die aan eeuwenoude topics worden gekoppeld. Ik erger mezelf ook aan mensen, die maar berichten blijven koppelen aan oude topics.

Ik moet soms ook jullie berichten verwijderen, maar dat zijn vooral berichten, waaruit jullie ergernissen blijken. Ik probeer dit forum zo schoon mogelijk te houden.

Laat maar weten welke berichten jullie verwijderd willen hebben, maar blijf wel realistisch: Iedereen moet zijn mening kunnen geven. En dit is niet mijn forum, maar ONS forum (of prikbord)!

• oneeye67

Keep up the good work Erik…….thxxxxxxxxxxxxx

(tu)

Gr, Oneeye

• **josty**

goed bezig erik,ben al blij zat er voor een keer serieus gemod wordt

• Erik

Die berichtjes over gratis sms-jes, waarop jij reageerde met iets over “oude koeien” heb ik ook maar verwijderd. Of ben je nu boos, Josty? ;-)

• oneeye67

:D>:D<:)-D

Whahahahahaha…………….B)-

• **josty**

mij krijg je niet boos,of ze moeten de e7 annuleren…dan wel >:D<

vind het onzin als ze reageren op een topic waar men al 7 jaar niet meer op reageert,maak dan een nieuw topic aan,maar ga geen ouwe koeien uit de sloot vissen

• oneeye67

Oei dan maar hopen dat ie op de markt komt :D

• **josty**

joah,maar ben bang dat ik hem niet meteen kan kopen aangezien mijn vriendin een nog grotere hebbehebbehebbekick heeft dan ik

want nu wil ze ineens een complete slaapkamer kopen voor onze kleine,ja en die gaan voor heX(

ligt allemaal aan de prijs waarvoor hij verkocht wordt, met de prijs waar hij in amerika verkocht wordt (589 euro!) gaat het verhaaltje over

en wacht ik wel tot hij wat goedkoper wordt (of ik meer geld heb:D)

• oneeye67

Tja en kleintjes worden ook groot en dan kost t nog meer geld, die van mij is 17 en een Blackberry Torch met abbo ( op pappa zn naam ) is ook nie goedkoop :(

Maar ach, ze blijven schattig hoe groot (klein) ze ook zijn.

Pfff dat zijn idd ff flinke prijzen kerel….