Nokia n8 vs iphone 4

• jasper

jooo. kan binnen kort een andere foon uitzoeken maar ik kan niet kiezen tussen 2 foons

de nokia N8 en de iphone 4

welke van deze 2 foons zijn beter..wil graag jullie mening weten

• **josty**

ikzelf ben helemaal geen iphone fan aangezien ik dit zwaar overgeprijsde gsms vind (afgaande op wat ze kunnen),hierbij vind ik de Iphone 4 ontzettend lelijk (saai,plat)

Zoals je kunt afgaan op mijn reaktie raad ik je de nokia N8 aan,dit mede omdat ik hem er mooi uit vind zien er een veel betere camera op vind zitten

maar het is juist net wat je zelf wilt,er zijn ook mensen die juist een voorkeur hebben voor de Iphone 4

Ik denk dat het moeilijk te stellen welke gsm nu juist het beste is,daabij komt ook nog eens wat jezelf belangrijk vind in een gsm (camera,standby-tijd,navigatie)

Ik raad je aan eens rond te kijken op youtube,hier staan zat filmpjes waarbij deze 2 gsms vergeleken worden met elkaar

succes!

• Evelien

Hoi,

Misschien handig om in je overweging mee te nemen: Nokia is nog lang niet leverbaar! Heb zelf 17 december verlengd en twijfelde tussen zelfde toestellen. Maar N8 is pas over maanden beschikbaar. Ik heb nog verder gekeken en heb nu een Samsung galaxy S. Voor t eerst geen Nokia. Maar hij bevalt me heel erg goed.

Voordeel is dat ie draait op android, daar kan iedereen software voor schrijven, dus breed aanbod van apps. Nokia draait op hun eigen systeem, en ontwikkelt alleen zelf software,.Loopt daardoor steeeds achter de feiten aan, want ze bouwen na wat al ontwikkeld is voor android.

Succes met je keuze!

• **josty**

haha de nokia n8 is al een paar maanden leverbaar hoor,de nokia e7 daarintegen niet,misschien dat je je daarin vergist aangezien die erop lijkt

b.t.w.de software van nokia is ook zeer makkelijk te bewerken en er zijn zat gekraakte programma's te vinden op internet om je toestel op te leuken

• jasper

ik heb al wat op internet lopen zoeken… de nokia n8 komt mijn iets mooier over dan de iphone..

op internet stond ook dat de iphone 4 veel last had van antenne problemen en dat je een aangepaste simkaart moet hebben…nou k ga me sim niet verknippen ga we voor de nokia..heb zelf al 3 nokia telefoons versleten. en nu heb ik nog de fijne nokia E72

• Erik

Leuk! Je geeft antwoord op je eigen vraag :)

• **josty**

ja google doet soms wonderen:)-D

• Wim

Ik zou het wel weten hoor,

de Apple iphone 4 is helemaal niet lelijk, dat is slechts een mening waar niemand iets aan heeft

aangezien veel mensen daar anders over denken, zelf heb ik altijd een nokia gehad

maar de iphone is veel beter, vooral op het gebied van applicaties en dat is tegenwoordig toch iets

wat erg belangrijk is.

Het beeldscherm van de iphone 4 is mooier dan die van de nokia n8

De processor-snelheid van de iphone is veel beter, wat erg belangrijk kan zijn voor applicaties en internet etc.

• oneeye67

Zelf ook een Nokia fan van dag 1 dat het GSM netwerk op de markt kwam in NL.

En zit al vaker op de iphone te g*ilen :D maar vind het absurd duur en je kan er zoals Wim zegt veel App's op zetten, maar aan de andere kant kan je er alleen MP 3 mee afluisteren die je van Itunes afhaalt ( en daar ben ik geen fan van ) en als ik dan vandaag op teletext lees dat “wereldwijd” mensen zich hebben verslapen omdat de wekker het niet deed van de ip 4 vind ik t wel erg slordig voor zo n duur toestel.

Dus ik ga voor de N 8 eind van de maand B)-

Maar da's een persoonlijke mening uiteraard, vind de ip 4 een pracht van een toestel om te zien, niet om te hebben.

• **josty**

waarom niet voor de e7?daar heb ik me zinnen op gezet :D