SE Vivaz laadt niet meer op

• Pindakaas

Hallo allemaal,

MIjn SE Vivaz is dood. Naja, half. Hij laadt namelijk niet meer op, Niet op gewone electriciteit en niet via de PC ( USB ). Ook niet als ik 'm een uur en dertig minuten op stroom heb laten staan. Hij is echt dood volgens mij. Er zit wel wat in de batterij zodat je m kan opstarten, maar daar doe je nog hoogstens een kwartier mee.

Ik heb het probleem al bijna 10 dagen. Ik heb ondertussen mijn Nokia E75 weer uit de kast gehaald. Deze laad ik op met, hoe kan het ook anders, de oplader van de Vivaz en hij werkt perfect!

Wie kan mij helpen mijn Vivaz te reanimeren?

Groetjes

Pindakaas

• **josty**

misschien een rotte accu?of de module die je lader verbindt met de accu kan kapot zijn

zit er no garantie op je gsm?zo ja dan meteen laten repareren,zo nee dan ff proberen de accu te vervangen voor een andere (misschien een gsm winkel binnenlopen en vragen of je een andere mag proberen (indien je de gsm in een winkel hebt gekocht,het ook bij desbetreffende winkel vragen,of een accu van iemand anders met een zelfde gsm lenen

werkt dit nog niet dan zal het de module zijn (het gedeelte van je gsm waar je je lader instopt),meestal zijn deze zelf wel te vervangen,er circuleren immers genoeg demontatievideo's op internet,bijv youtube,en die modules kosten geen drol

je zoekt dan makkelijk op ‘dissasembly vivaz’ o.i.d.

succes!

• Pindakaas

Hey

Bedankt voor jouw antwoord.

Lijkt mij sterk dat het een rotte accu is. Twee redenen:

1. Hij gaat nog aan omdat er nog wel een beetje in zit;

2. ‘s Ochtends netjes opgeladen en ’s avonds kon het niet meer.

Ik denk dat het de tandjes zijn waar de kabel van de oplader in gaat. Want de snoer doet het wel op de E75.

Ik ga morgen eens langs een winkeltje om het een en ander uit te proberen.