Samsung H1 M1 bleutooth probleem

• s@nneke

Hallo.

Ik heb wat probleempjes met mijn telefoon (helaas niet het 1e probleemje. Ben hem inmiddels in totaal al ruim 4 weken kwijt geweest voro reparatie, maar dat terzijde).

Ik wil de foto's en filmpjes van mijn telefoon naar mijn laptop versturen via bleutooth.

De apparaten zien elkaar wel, maar kunnen geen verbinding maken met elkaar.

Beide apparaten staat ‘open’ (zodat ze gezien kunnen worden), maar als ik een foto of filmpje wil verzenden, geeft de telefoon aan dat er geen verbinding mogelijk is.

Ook in de auto van mijn vriend krijg ik hem niet verbonden met bleutooth.

Ik heb de hele telefoon doorgezocht, maar kan een oplossing niet vinden.

Kan iemand me helpen?

• Erik

Heb je de apparaten wel gepaired (gekoppeld)? Dus pincode invoeren enz…

• tamara

Als ze elkaar niet kunnen vinden, dan kun je ze toch ook niet koppelen, ook ik heb dat probleem ooit eens gehad met een samsung, heb ze toen ook niet kunnen koppelen en net als sanneke alles open gezet.

• Erik

Sanneke schreef dat de apparaten elkaar WEL kunnen vinden. Als ze elkaar wel kunnen vinden, zullen ze nog gekoppeld moeten worden en dat vergeten sommigen wel eens.

Het kan ook zijn dat ze niet gekoppeld kunnen worden, want per fabrikant bestaan er wel eens kleine verschilletjes, waardoor ze elkaar net niet kunnen verdragen.

Zorg ook dat je de nieuwste firmware gebruikt! Even op de website van de fabrikant kijken…