mickey mouse mobiel

• tamara

Geef de speurtocht op, misschien dat ik hem ooit nog eens gebruikt of zo tegen kom, weet het niet, maar pimp mijn eigen mobiel maar een beetje op. Alleen kan ik nergens een ringtone vinden van Mickey Mouse, waarbij hij zegt, Merry Christmas of zo, pfffffff. Zou het wel leuk vinden om wat deuntjes van Mickey Mouse op mijn mobiel te hebben, zonder gelijk aan een abo vast te zitten, maar gewoon van de pc over kan zetten. Limewire is er ook al niet meer. :S

• **josty**

limewire bestaat nog wel maar dit is allemaal commerciele troep geworden,de meeste mp3's die je daarop vind doen het niet of zitten vol met spam

Nu weet ik niet of dit met Bearshare ook zo is,maar er zijn veel meer zogenaamde P2P programma's die audio/video bestanden delen

Ikzelf converteer gewoon via youtube een video tot mp3 bestandje,veel makkelijker

• tamara

Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen, ik wilde alleen op mijn mobiel hebben dat mickey zegt: merry christmas (everyone of zoiets), maar zou nog niet eens weten hoe ik het van youtube kan downloaden. Die andere programma's ben ik zelf niet zo'n voorstander van, zoals bearshare en zo, idd vaak rotzooi en dat voorkom ik liever.

• **josty**

ik zal eens kijken of ik iets krijg gevonden…maar beloven doe ik niks he ;)

• tamara

dat zou super zijn. :D

• **josty**

he tamara ik heb 2 mp3'tjes voor je gemaakt

1 waarop mickey mouse zegt ‘merry christmas’ en 1 waarop mickey zegt ‘merry christmas and a happy new year’

nu weet ik niet waar ik ze online kan zetten aangezien ik geen ftp server meer bezit

Ik kan ze je wel mailen als je dit wilt de bestandjes zijn maar 60 en 80 kb groot

• tamara1970

heb je een mailtje gestuurd :D:D:D