mickey mouse mobiel

• tamara

Goeieavond,

gezien ik een geliefd disneyfan ben, ben ik eens aan het googelen geslagen voor een mobiele telefoon. Ik kwam daar een LT2 tegen, een mobiel van Mickey Mouse, is er iemand hier bekend met deze telefoon? Is hij uberhaupt hier in Nederland te verkrijgen? Zie alleen maar buitenlandse sites en vind hem onwijs mooi. Hoop dat er iemand is die er meer van weet.

Groetjes tamara.

• **josty**

ben bang dat hier zeer erg moeilijk aan te komen is,blijkbaar is dit toestel alleen voor de amerikaanse markt bestemd

tevens lijkt het me stug als je er nieuw aan kunt komen sinds deze gsm al 3 (bijna 4) jaar geleden is gelanceerd

je kan hopen dat hij een keer op marktplaats of ebay komt,maar via nederland wordt het heel moeilijk

• Tamara

Oke, was er al bang voor, helaas. is meestal als ik wat moois zie dat er niet aan te komen is. Zal ebay en zo in de gaten houden, maar zal idd heel moeilijk gaan worden.

• tamara

Nog even terugkomend op je antwoord, mocht ik er aan kunnen komen, wat ik eigenlijk niet zie gebeuren, is ie dan eigenlijk wel te gebruiken hier in Nederland?

• **josty**

op de ene website is hij tri-band en op de andere quad-band dus ik denk het wel

• tamara

Dank je wel voor je antwoord nogmaals. Hoop echt dat ik hem kan vinden.:)-D

• **josty**

ik hoop het ook voor je,dan heb je echt iets unieks…voor nederland dan he :D

• tamara

Ik heb een Amerikaanse site een email gestuurd, met gebrekkig Engels hahaha, heb ze gevraagd of hij er nog was en of ze ook naar Nederland verzenden. Wacht geduldig op antwoord :D. Kon overigens maar 1 site vinden.

• tamara

Heb al heel snel een mailtje uit Amerika terug, helaas moesten ze me teleurstellen. He was sold out. Maar geef de hoop niet op, ik blijf zoeken.

• **josty**

het was te begrijpen,denk dat hij nieuw al not-done is…