HTC Desire en BEN internet

• Pete

Hallo,

Werkt de HTC Desire goed met BEN internet? Kan alle functionaliteit worden benut?

Gr,

Pete

• oneeye67

Zou zeggen vraag het de klantenservice van BEN !!!

• Pete

Dat had ik al gedaan en die geven aan niet zo van de smartphones te zijn. Als er gedoe is dan hebben ze geen goede support zeggen ze zelf.

Pete

• oneeye67

Daar heb je je antwoord !!!

Als de provider t zelf al zegt, waarom zou je er dan aan beginnen???

• Pete

Hoi,

Nou, omdat ze niet zeggen dat het NIET kan en op andere fora lees ik dat het ook goed kan werken. Ik wil echter geen toestel van ca 400 euro gaan kopen op 2 adviezen.

Ik hoop dus op nog meer reacties,

Pete

• oneeye67

Ja maar waarom BEN???? en waarom kopen?

Neem je een abbo bij de “grotere” provider krijg je meestal t toestel gratis en weet je zeker dat alle funktie s die erop zitten an app's ook daadwerkelijk werken.

Grtzz,

• thomas

Niet te simpel anneey.

Als je goed rondkijkt zie je dat een nooit een toestel erbij krijgt. Als je vergelijkt met sim only ben je stukken duurder uit.

Anyway, heb nu hetzelfde probleem met ben internet en een htc toestel. Lijkt niet samen te gaan. Ben verteld me dat ze geen sms met instellingen kunnen kiezen, verwijzen me door naar een winkel, daar vertellen ze me dat ze ook niets kunnen doen.

Zou het er dus niet op wagen!

• Henk de Bruyne

Ik had enkele weken geleden een HTC Desire gekocht en vervolgens een Ben vaak abonnement met internetbundel (zonder me af te vragen of die twee goed met elkaar zouden samenwerken). Sindsdien had ik alleen maar geklooi om internet aan de praat te krijgen. Wat ik ook probeerde (of anderen), het hielp allemaal niks. Vandaag ben ik erachter gekomen, waarom: Ben ondersteunt niet 3G!!!! Pas door mijn telefoon geheel te resetten, kwamen we erachter dat Ben alleen het G-netwerk ondersteunt. Daar heb je natuurlijk helemaal niets aan als je iets wilt downloaden of een video bekijken!

Ik heb ter plekke mijn Ben-abonnement opgezegd en adviseer iedereen om geen Ben te nemen als je internet wilt. De helpdeskmedewerkers van Ben weten dit waarschijnlijk zelf niet - of ze hebben instructie gekregen om daar hun mond over te houden.