GEZOCHT: standaard backup N79 nokia.

• johan

Fabrieksinstellingen terug zetten heeft geen nut.

dus een N79 backup met alleen de instellingen ervan.via PC suite backup

ik heb een beschadigd backup bestand van een N79, ik had deze terug gezet en nu werken vele functies niet meer, als ik fabrieksinstellingen terugzet heeft geen zin, blijft hetzelfde ( ook met *#7370# niet helaas ).

dus nu zoek ik een standaard backup van een N79 met alleen de instellingen en gebruikersbestanden van het telefoongeheugen, de rest niet.

wie kan mij hieraan helpen?

alvast dank

• Erik

Heb je al op de Nokia-site gekeken?

• johan

ja, daar is verder niks van zoiets, alleen standaard software updates, laatste versie staat er al op, en die eroverheen gezet maar maakt niks uitl

ik moet gewoon van iemand een backup met alleen instellingen en gebruikersbestanden van telefoon eroverheen zetten,

dus als iemand een backup heeft van een N79 hou ik me aanbevolen. vrijwel zeker dat het dan goed komt.

backup moet wel van PC suite zijn , dus een NBU bestand, dit zal niet groter zijn als max 10 mb dan,

ik hoor het graag

• **josty**

vraag het anders ff na op het forum van www.salesplaza.nl,wij hebben ook wel wat backup's alleen nog niet van dit toestel

geheid dat er iemand tussen zit die je kan helpen

• johan

dank voor de tip, zal daar eens de vraag stellen.

mocht hier iemand toch nog die betreffende backup hebben, hoor ik het graag .

groetjes johan