The Phone House
Vorige week een nieuwe mobiel besteld bij deze leverancier via internet op hun webwinkel
De mobiel werd netjes na 3 dagen bezorgd.
Wat wil het geval de telefoon doet het niet (gaat aan en gaat meteen weer uit ).
Ik gebeld met het hoofdkantoor en krijg het advies om de telefoon om te ruilen bij de dichtst bijzijnde winkel.(soest)
Dat zou geen probleem zijn ,en zou een nieuwe meekrijgen .
De verkoper dacht daar anders over en was op geen enkele manier bereid om mij te woord te staan en al heel niet om de telefoon om te ruilen voor een nieuwe.
Ik weer het hoofdkantoor gebeld ,en die hebben geprobeerd deze man aan de lijn te krijgen ,maar na gewoon de telefoon niet op.
Na enige uren heeft de dame van het hoofdkantoor gezegd dat ik hem in Amersfoort kon brengen en dat het daar opgelost zou worden .
Vandaag kreeg ik al een tegoedbon van €25,= die ik mag besteden in een van hun winkels,maar ga ik zeker niet besteden in het filiaal in soest
Ik wacht af hoe het verder af gaat lopen .maar zit nu zonder mobiel .
Volgende week zal ik melden hoe het afgelopen is ,maar vraag aan jullie of dit een bekend verschijnsel is bij The Phone House