The phone house

• Eddie

The Phone House

Vorige week een nieuwe mobiel besteld bij deze leverancier via internet op hun webwinkel

De mobiel werd netjes na 3 dagen bezorgd.

Wat wil het geval de telefoon doet het niet (gaat aan en gaat meteen weer uit ).

Ik gebeld met het hoofdkantoor en krijg het advies om de telefoon om te ruilen bij de dichtst bijzijnde winkel.(soest)

Dat zou geen probleem zijn ,en zou een nieuwe meekrijgen .

De verkoper dacht daar anders over en was op geen enkele manier bereid om mij te woord te staan en al heel niet om de telefoon om te ruilen voor een nieuwe.

Ik weer het hoofdkantoor gebeld ,en die hebben geprobeerd deze man aan de lijn te krijgen ,maar na gewoon de telefoon niet op.

Na enige uren heeft de dame van het hoofdkantoor gezegd dat ik hem in Amersfoort kon brengen en dat het daar opgelost zou worden .

Vandaag kreeg ik al een tegoedbon van €25,= die ik mag besteden in een van hun winkels,maar ga ik zeker niet besteden in het filiaal in soest

Ik wacht af hoe het verder af gaat lopen .maar zit nu zonder mobiel .

Volgende week zal ik melden hoe het afgelopen is ,maar vraag aan jullie of dit een bekend verschijnsel is bij The Phone House

• **josty**

ik woon zelf niet in die omgeving maar ik vind zoiets niet kunnen,goed dat je dit hier op het forum plaatst

ben blij dat het hoofdkantoor wel naar een oplossing zoekt

succes met het zoeken naar een nieuwe mobiel

• Erik

Ik heb alleen maar goede ervaringen met The Phone House.

• Gert Jan

Beste Eddie,

Het probleem met de winkel in Soest is ons inderdaad bekend. Wij begrijpen dat dit ergernis en irritatie heeft opgeleverd. Goed om te horen dat de winkel in Amersfoort voor een uitkomst heeft gezorgt.

Wij horen graag hoe dit verhaal verder zal verlopen.

Met vriendelijke groet,

Gert jan

The Phone House

• axel

Dus ik begrijp dat The Phone House met zelfstandige winkeliers werkt ik neem aan franchise dat geeft wel vaker problemen en niet alleen met telefoonwinkels.

Verder heb ik nog nooit klachten gehoord over hen dus dat komt wel goed.

;)

• Eddie

Goed nieuws :

Vrijdag een nieuwe nokia ontvangen van de The phone house

Ze hebben ook excuus gemaakt voor het gedrag van de verkoper van het filiaal in Soest .

Kortom ,netjes afgehandeld door het hoofdkantoor in Amersfoort .

Hiervoor mijn dank

groet Eddie

• The Phone House

Beste Eddie,

Goed om te horen dat het probleem nu is opgelost. Veel plezier van de Nokia.

Met vriendelijke groet,

Gert Jan

The Phone House