welke telefoon voor meisje 10 jaar?

• Sheila

Ik ben op zoek naar een goede telefoon (prepaid) voor mijn dochter van 10 jaar.

Bij voorkeur een meisjeskleur en rond de 100 euro. Zie door de bomen het bos niet meer.

Heb Nokia, LG of Samsung op het oog, bijvoorbeeld:

Samsung C3050 Stratus Pink

Nokia 2220 Slide Hot Pink

LG Cookie - KP500

Samsung S5230 Star roze

Samsung B3410 Star Qwerty roze

In elk geval met foto en mp3, eventueel fm.

Kan iemand me helpen de juiste keuze te maken?

Is een touchphone handig of juist niet?

groet, Sheila

• Stefan (GSMHelpdesk.nl)

ik zou niet voor de Cookie gaan,de 2220 is een leuke keus.Ik zou het bij Nokia houden,als begintoestel.

Ook omdat ze 10 jaar is, en dus weleens per ongeluk de telefoon uit haar hand kan laten vallen, zou ik een touchscreen toestel niet aanraden.

• **josty**

ook mijn keuze,vooral geen touchscreen om bovenstaande reden

hou er ook rekening mee dat het beeldscherm bij touchscreen veel gevoeliger is,en vooral bij een 10 jarige gauw beschadigd raakt

denk aan gsm die tussen de sleutels ligt of tussen de make-up ofzo

• Lotte

Een telefoon voor een meisje van 10??

Een meisje van 10 moet nog helemaal geen telefoon nodig hebben!!

Maar oke, het zijn andere tijden.

Ik zou zeker geen telefoon doen met internet. Als lerares zie ik teveel internet pesten en met internet op de mobiel is het gebruik helemaal niet meer te controleren.

Verder raad ik een LG sowieso af, deze telefoons zijn vaak goedkoop maar over het algemeen is de kwaliteit ook niet heel goed. Nokia is een geweldig merk ik gebruik het al jaren en het blijft geweldig. Deze telefoons kan je vaak zelfs van de trap af gooien en ze doen het nog steeds.

mvg.

• Rosa

hallo,

ik ben ook 10 en zoek ook naar een telefoon rond de 100 euro ik zat te denker aan

samsung star qwerty

lg pop

nokia c3

lg cookie

iemand nog een aanrader of juist niet

mvg Rosa

• zackary

een pop wil ze niet meer neem ik aan?

• oneeye67

Nhe die willen wij grote mannen weer wel……:D

• Lemco

Ik zou touchscreen ook sowieso afraden en de reden zijn al eens genoemd, maar ook omdat ze 10 jaar is is de kans van verlies wegen onoplettendheid groter is dan een volwassene is het zonde van het geld. Ik zou voor een simpel toestelletje gaan zoals een Nokia 2220 Slide Pink, ( € 54,95) of Nokia 7020 Pink (€ 95,95). Maar niet duurder liefst goedkoper. gewoon wegens slordigheid, diefstal of verlies en vallen en stoten van het toestel. Het is moeders of vaders geld en het is gewoon zonde om een duur toestel af te geven.

Lemco