Star Querety B3410

• blokweer

Wie oh wie kan mij helpen om het volgend probleem op te lossen?

Namelijk ik heb deze GSM 3 dagen en het volgende probleem doet zich voor

Ik heb op mijn computer windows 7

Maar mij computer herkend de GSM niet!!

Heeft dat iets te maken met stuurprogramma's?

Ben 73 jaar oud en begrijp niet zoveel van computers.

Will echter graag SAMSUNG STUDIO gebruiken voor het downloaden van computer naar GSM.

Hoop dat er iemand hier mij kan helpen om dat voor mij vervelende probleem op te lossen!

Bijvoorbaat dank voor eventuele reacties!!

• **josty**

Dan wil ik je hierbij feliciteren als oudste gebruiker van dit discussieforum

Dit zie ik mijn oma niet doen,die heeft de ballen verstand van gsm's,laat staan van computers

Maar even terug on-topic

Ik neem aan dat je de de Star Query B3410 bedoelt?

Officieel zou windows 7 automatisch je gsm moeten herkennen zodra je de gsm via datakabel (of via externe verbinding zoals infrarood of bluetooth) contact hebt laten maken met je computer

Heb je samsung studio als geinstalleerd op de computer of moet je dit nog doen?Zo niet,dan zit er meestal in de doos van je samsung een cd- rom bijgeleverd

Als het goed is staat hier ook samsung studio op,maar knoop me er niet aan op…ik heb nog nooit een samsung gehad dus ik weet niet zeker of zoiets dergelijks ook bij een samsung zit

Mocht dit allemaal niet zo zijn dan kun je hem hier downloaden

Ik hoop dat het de goede is…

Succes met de gsm en laat iets weten als het niet lukt

• blokweer

Hartelijk dank voor je antwoord! Ik heb inderdaad reeds Samsung New Pc Studio geinstalleerd .is een nieuwe versie en ondersteund windows 7.

Maar ook hier wordt de GSM niet herkend.

bijvoorbeeld: ik download met dit programma een foto van mijn computer,en wil deze overbrengen naar mijn gsm ? Lukt niet!

Ik kan daar ook naar eventuele problemen zoeken,maar krijg het bericht….Koppel de gsm aan de computer!!

Maar zoals u begrijpt de gsm is aangesloten op de computer.

Opladen via de computer werkt wel,maar dat is dan ook alles.

Ook als ik kijk bij DEZE COMPUTER…wordt de gsm niet weer gegeven!

Werkelijk een heel groot raadsel voor mij!

Toch bedankt voor de moeite om mij te helpen.

vr.gr,Jacques

• **josty**

mag ik vragen hoe de gsm op de computer is aangesloten?via datakabel of bluetooth?

ik neem aan via datakabel,probeer anders eens de gsm verbinding te laten maken met bluetooth (weet niet of de gsm bluetooth ondersteunt?)

zit er geen kaartje in de gsm die je in de computer kan stoppen?En dat je daar dan die foto op staat

• blokweer

Inderdaad de GSM is aangesloten met een orginele datakabel.Ook met bluetooth wordt de gsm niet herkend.Ik denk dat het iets te maken heeft met het ontbreken van stuurprogramma's.Ik heb Samsung een email gestuurd of dit het probleem kan zijn.

Wacht hun antwoord af.

Nogmaals dank!!!

• Erik

Misschien kun je een stuurprogramma van hun website downloaden…

• blokweer

Wacht nu al 3 dagen op een reactie van Samsung!! Erg goede service ,maar niet echt!!