Nokia 97 mini

• Gerrit

Ik heb sinds kort een Nokia 97 mini en krijg steeds weer de mededeling dat de contacten op de sim-kaart niet geladen kunnen worden. Dan zet ik het toestel uit en opnieuw aan waarna het probleem voor enige tijd verdwenen is maar het komt altijd terug. Ook andere functies van de sim-kaart kunnen dan niet geladen worden. Kent iemand dit of zal het “gewoon” een defecte sim-kaart zijn die, overigens, net 3 maanden jong is.

• Marianne

Ik heb de telefoon vandaag ook besteld. Ik kan je nog geen antwoord geven, maar kijk eens op kieskeurig.nl of stel je vraag daar. krijg je vast een antwoord waar je wat aan hebt ;)

• **josty**

heb je je kaartje er al een keer uitgehaald,even langs je kleding gevegen en terug geplaatst?

misschien dat er een vetvlekje ofzo op je chip zit (hiermee bedoel ik het gouden vlakje)

• Toon Meeuwis

Ik heb een Nokia 97 mini voor garantie opgestuurd naar Solid Vision in Rijswijk (toetsen werkte niet, en touch screen ook niet)

Nou komen die met het verhaal dat er vocht op het moederbord zit, terwijl ik weet dat het toestel nog nooit of te nimmer

vocht gezien heeft bij mij. Toen ik zei dat dat absoluut niet mogelijk zou zijn , zei de dame in kwestie het zou ook aan dit weer type

kunnen liggen. Met andere woorden, dan zou het aan de fabrikant dus in dit geval Nokia moeten liggen.

Je mag er toch vanuit gaan dat een toestel zowel de zomer als de winter moet kunnen verdragen.

Heeft iemand een soort gelijk verhaal of weet iemand raad, ze zetten je gewoon aan de kant met vocht.

Dat is makkelijk…………….

• sipke

Google eens op waterschade met GSM toestellen. Overigens is de laatste tijd het overwoord om onder garantie uit te komen, val of stootschade.

• **josty**

heb ikzelf ook een aantal keren meegemaakt

het irritantste vind ik dat je moet betalen om je gsm terug te krijgen,gemaakt of niet gemaakt!