Vodafone klacht

• elisa boone

Helaas, we zijn weer 2 jaar verder en er moet een contractverlenging aangevraagd worden bij Vodafone.

Via de website van vodafone stonden er geweldige acties, met name; de HTC HD2 bij een mooi abonnement.

Aangezien de actie aangaf dat de leveringstijd binnen 24 uur zou geschieden leek dit idd een mooie aanbieding.

Helaas is deze bestelling 28-8-2010 gedaan en leven we nu 96 uur later maar nog steeds niets ontvangen.

Nu ben ik ervan bewust dat de 28ste op een zaterdag viel maar stel we pakken maandag dan nog tel ik 72 uur zonder een duidelijke leveringsdatum of tijd.

Wanneer wij vodafone bellen gebeurt er het volgende;

Maandag 30-8-2010 om 12.39 uur

Tel: 1200 (algemene helpdesk) afdeling verkoop

Het bestelde pakket is niet meer bij de standaard helpdesk in behandeling, gelieve de online helpdesk te bellen op 0800 0200056.

12.52 uur

Tel: 0800-0200056 (online helpdesk)afdeling online helpdesk

Uw bestelde pakket is overgenomen door een andere afdeling onder pakketcode 209070037 en te bereiken op 0800 7378423

19.50 uur

Tel: 0800-7378423 (geen idee welke afdeling…)

In de wacht gestaan totdat de lijn door vodafone verbroken werd (uit de wachtrij gegooit blijkbaar iets na 20.00 uur).

Nogmaals gebeld en een bericht ingesproken waar ik tot op de dag van vandaag nog steeds geen bericht op teurg gekregen heb.

Dinsdag 31-8-2010 om 9.46 uur

Tel: 0800-7378423 (nog steeds geen idee welke afdeling)

Te lange wachtrij, waarop mij werd gevraagd of ik mijn oproep wil uitstellen tot op een later tijdstip.

OK, dat doen we, dus bel ik om;

10.14 uur

10.26 uur

10.50 uur

11.00 uur

11.30 uur

12.19 uur

12.30 uur

om 12.34 ging de lijn wel toevallig wel over naar de wachtrij waar we ook nog een tijdje mogen luisteren hoe de lijn over blijft gaan

en een mevrouw zo nu en dan verteld dat alle mederwerkers bezet zijn…

Uiteindelijk krijg ik zo'n zonnestraal aan de lijn;

A - Waar blijft mijn pakket met 24 uurs leveringsdienst?

B - Het pakketje staat klaar om verstuurd te worden.

A - waarom staat er op jullie website dat er een 24 uur

leveringsdienst is terwijl hier niet aan gehouden

wordt.

B - normaal gesproken wordt hier wel aan voldaan maar

momenteel kunnen wij hier niet aan voldoen door de

drukte

A - gevraagd of het niet klantvriendelijker is om dit

op de website ook weer te geven aangezien het fijn

is om te weten wanneer je thuis moet zijn.

B - tegen de tijd dat het bericht op de website komt te

staan is de drukte alweer voorbij (beetje

kortzichtig vind ik zelf)

Maargoed, een discussie met een agent aangaan is hetzelfde als praten tegen een muur.

Nu heb ik dit telefoontje de hele week al gevoerd en het pakketje staat de hele week al “klaar om verzonden te worden”, maar nog steeds niets ontvangen.

Ik vind het schandalig dat Vodafone beloftes maakt welke, wanneer niet nagekomen, gewoon aan de kant worden geschoven alsof het nooit heeft bestaan en het de normaalste zaak van de wereld is.

• **josty**

dat snap ik nou niet he,je kan overal lezen dat vodafone zijn afspraken niet nakomt betreffende de levertijd van een bepaald product en toch blijven jullie maar online via deze provider bestellen :S

waarom gaan jullie niet gewoon naar een vodafonewinkeltje ergens bij jullie in de buurt om het abbonement te verlengen,dikke kans dat je meteen je mobieltje mee kan nemen

@elisa boone: volgens mij zijn ze VERPLICHT een gsm te leveren conform de tijd die op hun site staat aangegeven,ongeacht de drukte…mocht het zo zijn dat ze dit niet na kunnen komen dan zijn ze ook verplicht dit te melden op hun site..anders valt dit onder het geven van valse informatie (oftewel misleiding)

mocht je deze week nog niks ontvangen hebben dan moet je gewoon bij een rechtswinkel ‘aanbellen’,die weten precies in welk recht je staat betreffende deze situatie

succes in ieder geval!

• **josty**

goed zo,eindelijk iemand die het snapt :D:)-D