Helaas, we zijn weer 2 jaar verder en er moet een contractverlenging aangevraagd worden bij Vodafone.
Via de website van vodafone stonden er geweldige acties, met name; de HTC HD2 bij een mooi abonnement.
Aangezien de actie aangaf dat de leveringstijd binnen 24 uur zou geschieden leek dit idd een mooie aanbieding.
Helaas is deze bestelling 28-8-2010 gedaan en leven we nu 96 uur later maar nog steeds niets ontvangen.
Nu ben ik ervan bewust dat de 28ste op een zaterdag viel maar stel we pakken maandag dan nog tel ik 72 uur zonder een duidelijke leveringsdatum of tijd.
Wanneer wij vodafone bellen gebeurt er het volgende;
Maandag 30-8-2010 om 12.39 uur
Tel: 1200 (algemene helpdesk) afdeling verkoop
Het bestelde pakket is niet meer bij de standaard helpdesk in behandeling, gelieve de online helpdesk te bellen op 0800 0200056.
12.52 uur
Tel: 0800-0200056 (online helpdesk)afdeling online helpdesk
Uw bestelde pakket is overgenomen door een andere afdeling onder pakketcode 209070037 en te bereiken op 0800 7378423
19.50 uur
Tel: 0800-7378423 (geen idee welke afdeling…)
In de wacht gestaan totdat de lijn door vodafone verbroken werd (uit de wachtrij gegooit blijkbaar iets na 20.00 uur).
Nogmaals gebeld en een bericht ingesproken waar ik tot op de dag van vandaag nog steeds geen bericht op teurg gekregen heb.
Dinsdag 31-8-2010 om 9.46 uur
Tel: 0800-7378423 (nog steeds geen idee welke afdeling)
Te lange wachtrij, waarop mij werd gevraagd of ik mijn oproep wil uitstellen tot op een later tijdstip.
OK, dat doen we, dus bel ik om;
10.14 uur
10.26 uur
10.50 uur
11.00 uur
11.30 uur
12.19 uur
12.30 uur
om 12.34 ging de lijn wel toevallig wel over naar de wachtrij waar we ook nog een tijdje mogen luisteren hoe de lijn over blijft gaan
en een mevrouw zo nu en dan verteld dat alle mederwerkers bezet zijn…
Uiteindelijk krijg ik zo'n zonnestraal aan de lijn;
A - Waar blijft mijn pakket met 24 uurs leveringsdienst?
B - Het pakketje staat klaar om verstuurd te worden.
A - waarom staat er op jullie website dat er een 24 uur
leveringsdienst is terwijl hier niet aan gehouden
wordt.
B - normaal gesproken wordt hier wel aan voldaan maar
momenteel kunnen wij hier niet aan voldoen door de
drukte
A - gevraagd of het niet klantvriendelijker is om dit
op de website ook weer te geven aangezien het fijn
is om te weten wanneer je thuis moet zijn.
B - tegen de tijd dat het bericht op de website komt te
staan is de drukte alweer voorbij (beetje
kortzichtig vind ik zelf)
Maargoed, een discussie met een agent aangaan is hetzelfde als praten tegen een muur.
Nu heb ik dit telefoontje de hele week al gevoerd en het pakketje staat de hele week al “klaar om verzonden te worden”, maar nog steeds niets ontvangen.
Ik vind het schandalig dat Vodafone beloftes maakt welke, wanneer niet nagekomen, gewoon aan de kant worden geschoven alsof het nooit heeft bestaan en het de normaalste zaak van de wereld is.