samsung star extra sim lock code vraag

• saskia

@fox. Je antwoord klopt helemaal, maar wat doe je nu wanneer je nummerbehoud hebt aangevraagd en je oude simkaart doet het dus gewoonweg niet meer, want die “bestaat niet meer”. Ik loop tegen dat probleem aan. Weet iemand of resetten van het toestel helpt? Ik heb zelf het gevoel van niet, want anders zou een dief dat ook gewoon kunnen doen wanneer hij het toestel gejat heeft en daarna zijn eigen simkaart er in wil stoppen.

Ik vond op internet bv de volgende codes waarmee je je samsung zou kunnen resetten: *2767*3855 en *2767*2878

Wie heeft er tips of ervaring op dit gebied?

Saskia

• G. Bijlsma

Als je het toestel korter dan een jaar hebt kun je het unlocken. Bij een Samsung Star heb je daar wel een speciale kabel voor nodig. Die kabel en het unlocken gaat via Samsung-unlocken.nl.

• G. Bijlsma

saskia Schreef:

——————————————————-

> @fox. Je antwoord klopt helemaal, maar wat doe je

> nu wanneer je nummerbehoud hebt aangevraagd en je

> oude simkaart doet het dus gewoonweg niet meer,

> want die “bestaat niet meer”. Ik loop tegen dat

> probleem aan. Weet iemand of resetten van het

> toestel helpt? Ik heb zelf het gevoel van niet,

> want anders zou een dief dat ook gewoon kunnen

> doen wanneer hij het toestel gejat heeft en daarna

> zijn eigen simkaart er in wil stoppen.

>

> Ik vond op internet bv de volgende codes waarmee

> je je samsung zou kunnen resetten: *2767*3855 en

> *2767*2878

> Wie heeft er tips of ervaring op dit gebied?

> Saskia

Heb je geen kennissen in je omgeving met een Vodafone simkaart? Dan zou je die eens moeten vragen en het zo proberen. Ik heb via Samsung-Unlocken.nl goede ervaringen maar ik weet niet of dit ook door zo'n unlocker te fixen is.

• Reduan

Ipv een betaald programma kun je ook gewoob een gratis programma downloaden op xxxxxxxxxxxx

Naar aanleiding van onderstaand bericht van G. Bijlsma link uit voorzorg om veiligheidsredenen verwijderd (Erik).

• G. Bijlsma

Reduan Schreef:

——————————————————-

> Ipv een betaald programma kun je ook gewoob een

> gratis programma downloaden op

> xxxxxxxxxx

Dat zou ik maar niet doen. Dit zijn grote oplichters; deze Samsung is alleen met een datakabel te unlocken (of een unlockcode via de provider). Verder is dit helemaal geen gratis programma: je moet een enquête invoeren waardoor je maximaal met spam wordt overvoert. Dit soort GSM's is niet gratis te unlocken.

HOE KUN JE ZIEN OF EEN SITE ECHT IS? Als er niet wordt getoond welke GSM's geunlockt kunnen worden kun je er vanuit gaan dat je opgelicht wordt. Op deze site staan lang niet alle telefoons. Enkele GSM's kunnen ze misschien unlocken, maar zeker geen nieuwere types Samsungs.

• Rico

Ik heb even een vraag, bij mij vraagt hij ook om een SIM-wachtwoord terwijl als ik kijk bij Beveiliging->SIM-blokkering, zie ik dat die uit staat.

Heeft iemand een idee hoe het dan verder moet??

• Ellen

Ook de telefoon van mijn dochter vroeg om een sim wachtwoord. Wij hadden er niets ingezet en volgens Vodafone was de telefoon niet gesimlocked. Ik heb van alles geprobeerd……en het volgende gevonden! Het is een code, maar zorg er wel voor dat je een back up maakt van wat er op de telefoon staat. Mijn dochter is haar telefoonnummers kwijt. Maar ze kan de telefoon nu in ieder geval weer gebruiken, de nummers komen wel weer! De code is: *2767*3855# Maar wees dus gewaarschuwd!!!!

• lisa saleh

wij weten het sim-wachtwoord niet dus dan heeft het geen zin.

• Branwacht

Je moet in de telefoon inderdaad met de originele simkaart de instelling van SIM blokkering op UIT zetten dit kan door de instelling te wijzigen en dan 4 x nul in te voeren !

INSTELLINGEN > BEVEILIGING > SIM BLOKKERING, UIT> en dan het SIM WACHTWOORD 0000 invoeren, vervolgens kan je de ‘andere’ kaart terug plaatsen en kun je de telefoon ongelimiteerd gebruiken.

SUCCES met dit zeer irritante probleem !!!!!!!!!!!

Laters

Branwacht…

• Maria

Help..Ik zou ook graag mijn samsung star S5230 willen resetten, maar ik kom telkens al op het begin scherm.

telefoon heb ik onlangs van iemand gekocht en ik weet het sim wachtwoord niet..Hij is inmiddels simlock vrij gemaakt.

Helaas heb ik de huidige simkaart niet, en kan niet in contact komen met de vorige eigenaar om de instellingen te veranderen.

Hoe kan ik mijn samsung star S5230 resetten zodat hij niet naar een sim wachtwoord vraagt?

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.