c5 ned taal instellen?

• saensgroen

Hallo vandaag heb ik een nokia c5 telefoon gekocht bij mediamarkt, gezien het niet in de buurt was moest ik met de auto haan en thuis aangekomen meteen uitgepakt en de gsm bekeken. Nu heb ik hem opgeladen en wilde in hem instellen blijkt er een vreemde taal in te staan.

Er zit wel een nederlands boekje bij maar daar staat niets in over hoe je de taal moet veranderen… ik vermoed de taal Hongaars maar dat ken ik niet… nu is mijn vraag dus weet iemand van dit probleem en weet iemand hoe ik deze moet veranderen in de Nederlandse taal. Ik heb al wat tijd gespendeerd op google alleen kwam ik de Nederlandse handleiding tegen maar die had ik al in de vorm van het boekje.

Ik hoop dat iemand me kan helpen mail me dan svp. Dennis

• **josty**

zover ik weet heeft media markt alleen maar van die importmodelletjes,en voeren ze weinig (tot nauwelijks) nederlandse modellen

ik heb welliswaar geen c5 maar misschien dat ik je kan helpen

bij mijn n96 moet ik gaan naar:

-menu

-instrumenten (icoon:geel mapje met halve steeksleutel) <-waarschijnlijk bij jou een rood mapje met halve steeksleutel)

-instellingen (icoon:halve steeksleutel)

-algemeen (icoon:halve steeksleutel met gsmafbeelding erachter) <- waarschijnlijk bij jou een schilderspalletje

-persoonlijk (2 driehoekige gezichtjes,respectievelijk blauw en geel)

-dan kan ik naar ‘taal’ (5e van boven)

hoe het er na ‘algemeen’ er bij jou uitziet weet ik niet,misschien staat er ergens ‘languagios’ of iets in die tren

succes

• saensgroen

Bedankt voor de tip maar geprobeerd maar helaas niet gelukt. Ik wist niet dat de mediamarkt schijnbaar deze buitenlandse toestellen verkoopt, dit is de eerste die ik daar koop.

Zal meteen de laatste zijn ;-) als het me niet lukt ga ik terug en dan kunnen ze het oplossen anders me geld terug denk ik.