iphone vraagje aan de eigenaars.

• oneeye67

Hoi beste iphone bezitters.

Ben een Nokia verslaafde en best tevreden met me toestellen ( N97 & E71 ) maar jah bloed stroomt waar t nie stromen kan :D

Samsung valt bij voorkeur af (ondanks mooie toestellen) en jusit de toestellen die mooi zijn, worden van aliminium gemaakt

en ik krijg daar verschrikkelijke hoofdpijn van :(

Nu is me oog op de iphone gevallen,maar twijfel strek omdat je afhankelijk bent van itunes :X>:D<

Plus er is geen mogelijkheid om MP3 over te zetten via de bluetooth, en laat k nu n bek Bosnische en Kroatische MP 3's hebben

die ik evt als ringtone wil gebruiken.

Is dit mogelijk of ben je echt overgeleverd aan de grillen van ITUNES???

Bvd, Oneeye

• **josty**

iphone is zwaaroverpriced voor zijn kunnen

ik wil wedden dat je weer teruggaat naar je vertrouwde nokia nadat je de iphone eenmaal hebt gehad

• oneeye67

Dat vermoeden heb ik ook hihihi……:D

Ach is pas voor mei volgend jaar, hopelijk komt Nokia met een leuk plat touchscreen toestel.

Iphone heeft meer mins dan plus

• Erik

Wat ik de laatste tijd veel lees, is dat Appleaars overstappen naar Android, waarbij op dit moment de Desire erg populair is. En ik heb nog nergens gelezen dat deze mensen schreeuwend terughollen naar Apple. En dan wordt er ook nog veelvuldig gesproken over het beruchte antennagate-schandaal…

Als ik Oneeye was, zou ik lekker Nokia-fan blijven. En als ik dan toch echt iets anders zou willen, zou ik Android eens proberen (ik ben zelf erg tevreden over mijn Desire!).

Ik vind dat Apple te veel steken laat vallen en zou ik eerder voor Microsoft kiezen dan voor Apple. Maar gelukkig hebben we tegenwoordig Android, op dit moment mijn favoriet.

Sorry Oneeye, dat ik je vraag niet kan beantwoorden…

• oneeye67

Hoi Erik,

Hehehe, je beantwoord me vraag meer dan voldoende op een manier die ik min of meer verwacht.

iphone is een mooi toestel asl hebbe ding, maar voor iemand die m zakelijk wil gebruiken net als ik, en de dingen die ik er mee wil verrichten is het niet echt geschikt, en je mail versterkt me vermoeden alleen :D

Denk dat t toch weer n Nokia gaat worden tzt, nu ff de ouwe Samsung Soul van me vrouw bij me, maar die ben k ook in staat om hier samen met de hoogspanningskabels die ik beveilig te begraven >:D<

En jah de iphone 4 is helemaal n lachertje geworden en dan is die nog niet hier in NL uit.

Overpriced and uberposerfoon is t geworden terwijl je er weinig mee kan :(

Grtzz, Oneeye