heb nu vandaag de samsung monte ontvangen en me simkaart er ingestoken en beetje aan het verkennen maar kan nergens mijn nrs terug vinden die normaal op me simkaart staan hoe krijg ik deze beschikbaar heb al van alles geprobeerd
ik weet niet hoe het komt maar heb de simkaart in een andere gsm gedaan en zegt nu ook dat er niks op staat dus hoop dat mijn nrs en fotos ed nog op die andere samsung staan en ik ze kan uithalen met usb datakabeltje en op pc zetten en dan naar nieuwe gsm maar vindt het heel raar dat die simkaart opeens leeg is kan dit te maken hebben met het flink vallen van vorige week van mijn oude samsung waarvan het display dus nu kapot is
blacklover Schreef:
——————————————————-
> ik weet niet hoe het komt maar heb de simkaart in
> een andere gsm gedaan en zegt nu ook dat er niks
> op staat dus hoop dat mijn nrs en fotos ed nog op
> die andere samsung staan en ik ze kan uithalen met
> usb datakabeltje en op pc zetten en dan naar
> nieuwe gsm maar vindt het heel raar dat die
> simkaart opeens leeg is kan dit te maken hebben
> met het flink vallen van vorige week van mijn oude
> samsung waarvan het display dus nu kapot is
Ben bang van wel
Heb het zelf jaren geleden ook meegemaakt, alle data was verdwenen van me sim.
Helaas niet op de foon van me vrouw kunnen kijken die was al de deur uit voor ik thuis was.
Maar als je toestel is gevallen ben k bang dat je al je nummers handmatig moet gaan invoeren.
mvg, Oneeye
meeste nrs heb ik weten te vinden via me oude nokia maar er moeten ook nog fotos en videos instaan in die kapotte samsung heb nu zon datakabeltje gekocht aangesloten op pc maar er gebeurt niks ik kom hier echt geen wijs uit of die info is vewijderd ivm met het vallen kan dit of niet graag info van iemand die weet waar hij over praat desnoods met nr zodat ik kan bellen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?