fotos ,videos

• blacklover

hallo deze week week heb ik een samsungs 5620 monte bestel wordt deze week geleverd maar heb nu nog een samsung sgh-d500 waar veel fotos en videos in zitten maar is deze week serieus gevallen en nu is het display wit kan nog wel bellen en gebeld worden maar voor de rest niks ik neem aan dat fotos en videos opgeslagen worden in je telefoon zelf en niet op simkaart dus moet ik nu eerst deze laten repareren of is er nog andere mogelijkheid om die fotos er uit te krijgen het scherm is kapot dus kan niks meer zien anders kon ik ze gewoon via bleutooth op pc zetten maar ja dat gaat nu dus niet meer iemand een idee hiervoor alvast bedankt

• **josty**

als er een usb/datakabel op aangesloten kan worden kan je alle foto's er nog af halen

• blacklover

maar dan zul je toch ook lijkt mij naar het menu moeten gaan op je gsm waar je fotos en videos staan om deze via een kabel over te zetten en dat gaat juist niet wat het display is kapot ik zie niks en kan er niks meer mee enkel bellen dus die kabel weet je zeker dat dat gaat

• **josty**

als het goed is kun je ook via je pc toegang krijgen tot je gsm

athans zo is het ook bij de sony ericsson's en nokia's die ik heb gehad