samsung vraagje

• Tamara

Ik ben normaal een trouwe fan van Nokia, maar zie tegenwoordig steeds meer samsungs staan die ik mooi vind. In het verleden heb ik ook samsung gehad, maar baalde er steeds van dat je je zelfgeplaatste ringtones, mp3 liedjes e.d niet als sms toon kunt gebruiken, alleen de standaard deuntjes konden dat voorheen. Nu ben ik eigenlijk benieuwd of de (bijvoorbeeld) samsung star dit nu wel inmiddels kan. Iemand die me er een antwoord op kan geven? Misschien dat ik dan toch weer eens bij de samsungs ga kijken. Alvast bedankt voor de reactie (:D

• Yvet

Nee,de mijne in iedergeval niet..

• oneeye67

Mijn vrouw heeft een Samsung Diva, en die kan wel mp3 als ringtone gebruiken (tu)

• Tamara

De mp3 of ringtones als beltoon heeft de samsung altijd al wel gekund, maar bij de sms toon niet, ik lees dus dat het nog steeds niet mogelijk is, dan weet ik dat ik niet voor de samsung ga, want die standaard deuntjes vind ik niks aan. Bedankt beide voor het antwoord!

• oneeye67

Ik zal morgen ff de Diva van me vrouw onderhanden nemen, kijken of t lukt, dan lees ej het morgen middag wel hier, ok?

Groetjes

• Tamara

Hallo oneeye67.

Had je de diva al uitgeprobeerd? Denk niet dat het lukt, dan zou het bij de star ook moeten kunnen. Jammer dat ze die optie eigenlijk nooit hebben gedaan, want bij Nokia lukt het wel. Verder zou ik niet weten welke het ook kunnen, ben verder niet zo bekend met andere merken. Maar ben benieuwd of de diva het dan wel kan. Wacht af op je antwoord.

• **josty**

denk dat oneeye67 straf heeft gekregen van zijn vrouw,toen ze erachter kwam dat hij haar gsm in zijn kladden had

hij zal wel buiten bij de hond moeten slapen/eten :D

…wel lekker warm vachtje

• oneeye67

:D

Nhe straf nie, meestal komt moeders naar me toe van HELP !!! hij wil nie wat ik wil (:P)

Had geen tijd om de Diva uit te proberen,maar heb haar vorige toestel uit de la genomen dat is de samsung soul, en daar lukt het dus wel om een eigen gekozen mp3 als melodie voor inkomende sms te selecteren,w as ff puzzelen maar is em gelukt :)-D

@Josty,

Me mail notificatie werkte nie, dus vandaar late reaktie,

Excuus allen (tu)

• oneeye67

Uiteraard hier hoe ik t gedaan heb ;)

- Menu

- Instellingen

- Telefoonprofielen (profiel kiezen die je gebruikt)

- Opties

- Bewerken

- Tapblad kiezen van sms

- Waarschuwingstoon voor berichten

- Opties

- Wijzigen

- Mijn waarschuwingstoon gebruiken

- Ok

- En dan je MP3 bestand selecteren

- Opslaan

Als t goed is dan zou die t moeten doen !

succes…. :)-D

• oneeye67

Hoi Tamara,

Het is dus WEL mogelijk op de nieuwe Samsungs om MP3 als ringtone voor inkomende SMS te selecteren.

Had het op de oude Soul van me vrouw geprobeerd, en vanmiddag op haar Diva lukte t ook.

Was ff zoeken, maar als je bovenstaande beschrijving opvolgt kom je er wel.

Zit in je telefoonprofielen ;)

Succes met je keuze….

Grtzzz, van ook n Nokia fan (:P)

Oneeye