opladen sony xperia X10 middels usb

• peter

Ik ben in het bezit van een neuwe sony xperia.

Appararaat werkt prima. Echter, opladen in de auto krijg ik niet voor elkaar.

De sony kan worden opgeladen via netstroom en usb. Als ik de telefoon aansluit via usb op de computer, wordt er keurig opgeladen. Usb aangesloten in de auto: werkt niet. Inmiddels een 2-tal usb autoladers geprobeerd. Het lampje van de usb lader brandt wel, dus aan de laders zelf kan het niet liggen.

Is er iemand die mij de gouden tip kan geven?

• **josty**

al een originele kabel geprobeerd?ik heb gehoord dat universele kabels niet werken in de auto

• peter

De kabel is origineel.

De usb lader in de auto is los aangeschaft.

• **josty**

ja maar is die usb lader voor in de auto ook origineel van sony?

• peter

nee, de lader is van telepower. Gehaald bj t for telecom. zij gaven mij aan dat het hiermee wel zou moeten lukken…..

• **josty**

blijkbaar niet dus…;)

terug gaan en originele halen…of geld terug

• Djoff

Hey Peter, kan je inmiddels al in de auto opladen?

Ik heb hetzelfde probleem (originele kabel en universele usb-oplader)

alvast bedankt.

• thomas

hey allemaal,

Met de nieuwe software update kan je nu wel via de autolader de tel opladen.

je moet firmware 2.1 via de updateservice downloaden op de tel…

echter heb ik nu een ander probleem miss kan iemand van jullie mij helpen….

Mijn tel laad niet meer op via de meegegeven netwerkadapter en heeft problemen met het koppelen van de tel aan de pc (voorheen geen problemen gehad)

autolader is nu geen probleem ineens.. :(

• cheleasa

Ik heb hetzelfde probleem al thomas. schijnt een defect van de xperia en van BB te zijn.

hoe op te lossen?

• Erik

Heb je al op de website van Sony gekeken? Misschien is er intussen weer een nieuwe firmware update geweest…