Hey mensen.

Ik zit in een soort dilemma, in het begin zat ik te dubben tussen een Nokia N8, en de Apple iPhone (4G 4e generatie). :)De start van de N8 was slecht omdat volgens de geruchten het Symbian ^3 veel weg heeft van de huidige Symbian OS (SE Satio en Nokia N97, Nokia 5800 Xpress Music), met andere woorden het besturingsysteem loopt 3 jaar achter.:( En geen vooruitgang heeft geboekt. Tegenoverstelling Android. Na een tijdje wat meer te weten te komen over de N8 zoals eigenschappen, en diverse verhalen op www.niewemobiel.nl en www.jouwmobiel.nl ben ik er toch wat beter over te spreken. Maar na dit filmpje gezien te hebben http://conversations.nokia.com/2010/04/28/nokia-n8-what-colour-would-you-choose-poll/ en diverse reacties ben ik weer en zoiets terecht gekomen van ik weet het niet. Mijn vraag is wat zijn jullie heeft Nokia qua smartphone het echt verloren, van de concurrent? Of is het toch de moeite waard om tot aanschaf over te gaan. In september dan. Wat zijn jullie meningen over de Nokia N8?

M.V.G.

Lemco