Hey allemaal,

Ik wil een nieuwe telefoon bestellen en ben daarvoor druk aan het rondspeuren op internet. Een aantal telefoons vielen bij mij al in de smaak en via vergelijkingswebsites heb ik vervolgens een beetje kunnen zien welke telefoons de betere zijn. Ook dmv reviews ben ik tot mijn volgende keuzes gekomen. Ik ben op dit moment aan het twijfelen tussen de:

1. BlackBerry Bold 9700

2. Sony Ericsson Xperia X10

De BlackBerry komt op vrijwel alle sites zeer goed uit de beoordelingen en staat erg hoog in de rankinglists. Ook via bekenden hoor ik dat deze telefoon erg goed is. Echter als ik deze telefoon specificaties vergelijk met die van de Xperia X10, dan lijkt de X10 toch echt een stuk beter te zijn. Een betere camera o.a. wat ik wel erg fijn vind. Pingen overigens daar zal ik toch weinig mee doen. Wat voor mij een paar ‘belangrijke’ punten zijn:

- Mobiel moet lekker snel werken, internet liefst ook een beetje ‘snel’

- Goed geluid is altijd mooi meegenomen

- Foto's moeten wel redelijke kwaliteit hebben, als ik op een festival ben (overdag of donker) zou ik graag wel een beetje leuke foto's willen kunnen maken.

Ik heb nu een Nokia N96. Leuke telefoon maar over de snelheid ben ik niet altijd te spreken, slaat zo nu en dan ook vast en de batterij is soms na een dag al leeg. Internet is ook niet erg snel.

Wie heeft ervaringen met de Xperia of misschien met beide telefoons en kan mij vertellen welke telefoon de beste keuze is? (Blijft natuurlijk altijd een persoonlijke mening)

Dank!