nokia wallpaper/achtergrond

• T

Ik ben op zoek naar de wallpaper/ achtergrond die op de Nokia 6303 iluvia zit. Het is een donkere achtergrond met roze banden met stipjes. Hoe kan ik daar aan komen?> Heb al gegoogeld, maar kan hem daar nergens vinden.

• **josty**

oei jij vraagt ook wel wat ;)

heb menig adres afgestruind voor dit thema maar tot dusver geen succes

wat ik je kan aanraden is navraag doen op www.dotsis.com (eenmalig gratis aanmelden),op dit forum zitten veel thema-ontwerpers

helaas ligt de website momenteel plat wegens werkzaamheden maar dit verwacht ik binnen een week door hun opgelost te hebben

let wel op dat deze website geheel in het engels is…dus enige talenknobbel is wel vereist

in ieder geval nog succes met je zoektocht

• T

Tja, ik weet het, vraag altijd van die onmogelijke dingen :S , ook ik was menig site aan het afstruinen, had wel een site gevonden, maar helaas, daar stons ie niet tussen. Had daar wel wat mooie vandaan gehaald, netjes afbeelding (bewegende) opgeslagen via afbeelding opslaan als…, maar bij het overzetten naar mijn mobiel en die daar op vol scherm (nokia 2730 classic) gezet, maar het werd er niet mooi op. Moet dus nog even uitpuzzelen hoe ik dat wel mooi in beeld kan krijgen.

Dank je wel voor de link, maar engels, nee, dat gaat me niet lukken helaas. Heb geen talenknobbel. Nou ja, hoop dat er nog iemand anders is die me kan helpen er mee, want vond hem wel heel erg mooi. Toch bedankt voor het meezoeken (:D