Schermverlichting Nokia N95 kaduuk

• Esmeetje

Sinds een tijdje deed de schermverlichting het niet als ik het scherm uitschoof, waardoor ik alleen nog blind kon smssen zeg maar. Sinds zaterdag blijft het hele scherm zwart wat ik ook doe. De toetsenbordverlichting doet het wel.

Het toestel is ong 2en een half jaar oud. Kan ik het nu net zo goed weggooien of kan zoiets nog gemaakt???

• Jan

Je kan hem laten maken maar een niet lcd schermpje kost snel 100 euro incl montage. De levensduur van een mobiel is 2 jaar dus je hebt al een lange tijd die N95 gehad.

Ik heb een ongebruikte N96 liggen en die is simlock vrij. Je mag die wel van me kopen want ik heb de N97 gekocht

• Lemco

Jah dan wordt de lak inderdaad durder dan de brief. Een schermpje kost veel geld en dan nog de montage kosten er ng bij. Ik heb ook een N95 en daar de mazzel dat het toestel 2x in de garantie en verzekeringsperiode stuk ging. Wel braaf naar een Nokia Servicepoint gebracht en tot 2x aan toe een nieuw toestel kreeg. Maar ik denk dst die vlieger niet meer opgaat. Ik ging maar een kijken voor een nieuw toestel, :)-D. Want €100,- voor alleen het scherm kun je ook een nieuwe voor aanschaffen.

• ron

ik heb hetzelfde gehad met mijn motorola van 2.5 jaar oud nu is deze weer als vanouds oorzaak? vocht laat hem zonder accu een aantal dagen drogen zodat de lekstroopojes verdwenen zijn .