voicemail uitstellen

• jaime

Hallo,

Mijn voicemail gaat na 3/4 keer overgaan al aan, weet iemand hoe ik dit kan veranderen (uitstellen, niet uitzetten). Ik ben namelijk altijd te laat met opnemen, doordat de voicemail zo snel aangaat.

Ik zit bij Hi en heb een nokia 7020

Bedankt,

Jaime

• oneeye67

Gaat niet!

Zo is het ingesteld door de providers. Bij mij gaat ie ook na 4 x overgaan naar de voicemail.

Enige alternatief is het uitzetten ervan.

Gr, Oneeye

• Rudo

Mijn vrouw zit ook bij Hi en bij haar gaat de voicemail na zes keer overgaan op de voicemail (degene die belt die hoort de telefoon 6 keer overgaan)

Dus wel raar dat daar verschil in zit.

Rudo

• vincent

Stap 1: voicemailboxnummer opvragen: *#61# en op bellen-toets drukken; noteren

Stap 2: intoetsen: **61*vociemailboxnr.*11*30# en op bellen-toets drukken. 30 staat voor de maximum rinkeltijd bij actieve voicemail = 30 sec. (6/7 keer overgaan).

De kans is groot dat dit niet werkt bij mensen die een ‘rechtstreeks’ abonnement bij KPN hebben is groot: de voicemailservers hebben daar een tijd geleden een software-update gehad. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de rinkeltijd te verlengen. Mensen die ‘indirect’bij KPN zitten, dus bij(voorbeeld) Telfort, is het verlengen dan de rinkeltijd (nog) wel mogelijk, aangezien de Telfort-voicemail via andere servers verloopt.

• oneeye67

Kijk, da's info waar iemand wat aan heeft….tnx!!!