Toetsenblokkering Samsung star

• Marloes

Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje met mijn samsung star.

Ik kreeg er dit weekend een glas apfelkorn-7up overheen,

Eerst was er niets aan de hand, dus ook ober verder niet aangesproken.. dus die kan ik niet aanklagen..

Maar later deden alle knopjes behalve de aan uit knop het niet meer!!

Losgehaald, laten drogen op de kachel, en vandaag weer in elkaar gezet.

Alles doet het weer.. Maar alleen het blokkeringsknopje niet meer!!

Weet iemand een manier om hem te blokkeren zonder dat knopje??

En weet iemand of ze waterschade door anderen vergoeden? Vast niet maar toch..

Vind het ook beetje onhandig om hem op te sturen en alles, waarna hij gemaakt wordt en ik de rekening krijg als ze het niet vergoeden,

Die je natuurlijk dan moet betalen omdat hij al gemaakt is..

Ik wil daarom eerst weten of hij vergoedt wordt, en zo niet, wat dat dan gaat kosten, voordat ze hem maken zegmaaa..

Mvg Marloes

• oneeye67

Vocht schade word NIET vergoed ( helaas ). Dat komt voor kosten eigenaar.

Je had de kelner cq het restaurant/cafe aansprakelijk moeten stellen. En dat die de kosten cq nieuw toestel dragen.

Ik had 3 weken terug een klein ongelukje door kompleet in me uniform een verlate nieuwjaarsduik in de zee te nemen, me Nokia E 71 van half jaar oud totaal naar de kl*te….. Bedrijf waarvoor ik werkzaamheden deed aansprakelijk gesteld immers als ik hetgeen niet deed wat ik deed was me foon nog heel gebleven.

Netjes een nieuwe E 71 twv € 300 gekregen.

Mvg, Oneeye

• Marloes

Hallo,

Zoals in mijn post al te lezen valt, deed het toetsel het eerst nog perfect, gewoon gelijk schoongemaakt,

maar na 1 dag deed hij het niet meer! Dus is er ondanks het schoonmaken toch nog vocht ingelopen.

Maar niemand die een andere manier van blokkeren weett??

Groetjess,

• Erik

Misschien zit er wel wat opgedroogde 7-up. Koop in een elecronica-zaak eens een spuitbus contactspray en spuit dat bij het knopje in de telefoon. Misschien dat de 7-up dan oplost.

Kun je het niet in je menu-instelling instellen?

• chris

ik had hem nog in mijn zak van mijn zwembroek zitten en ik heb nu precies hetzelfde probleem

bij mij als ik op het knopje van de toetsenblokering druk of op de camera-toets werkt dat precies hetzelfde als het “rode telefoontje”

dus ik krijg hem ook niet meer op toetsenblokering