hi prepaid messenger

• natasja

Hoi

Ik heb een vraagje

Ik heb gisteren een hi prepaid messenger telfoon gekocht

Nou wil ik vanmorgen op internet geeft ie bij heel veel pagina's aan die ik wil bezoeken

dat mijn geheugen vol is of dat mijn telefoon het niet ondersteunt.

Ik kan wel ebuddy en hi online openen en bekijken maar pagina's

zoals hyves of telegraaf of buienradar kan ik dus niet openen

Weet iemand mischien wat ik fout doe of kan ik die pagina's gewoon nietopenen met deze telefoon

alvast bedankt voor de reacties

groetjes natasja

• Cissy

Ik heb ook hetzelfde probleem als Natasja kan niet hyven of chatten msn.

groetjes Cissy.

• **josty**

ik ben bang dat het openen van die pagina's iets teveel geheugen van de gsm kost en hierdoor het geheugen van de gsm dit niet aankan

Lijkt me stug aangezien deze gsm eigenlijk hiervoor bedoelt is,maar ik heb zelf deze gsm niet dus ik kan het fout hebben

Het kan ook simpelweg liggen aan het feit dat de gsm geen flash of java aan boord heeft en hierdoor deze pagina's niet kan openen

• Yasmina

Ja, ik heb precies hetzelfde probleem… Ik heb toen een mailtje gestuurd naar Hi waarop ik as antwoord kreeg dat ik mijn geheugen van het internet op een geheugenkaart moet zetten..

Maar ja, ik heb overal gezocht. Dat kan helemaal niet..

• jos

Beste vrienden, ik heb hetzelfde probleem.

Daarnaast tijdens vakantie 2 fotos gemaakt …….melding : geheugen vol.

………als ik dat had geweten had ik dit toestel nooit gekocht.

Verder valt op Mijn Hi site dit toestel niet te synchroniseren, daar Hi het niet in haar lijst heeft staan.

Dus naar de winkel gegaan: antwoord…….jammer, daar kunnen wij ook niets aan doen.

was ik maar bij vodafone gebleven.

brrrrrr

• Dencel

heey

ik heb een vraagje ik heb een hi telefoon maar alsz ik op msn gaat staat op mijn scherm geheuge vol weet iemand wat hij daar mee bedoelt??

laat snel wat achter aub bedankt

• Lemco

Hey Natasja,

En alle anderen met hetzelfde probleem. Ik neem aan dat jullie een Hi PrePaid Messenger (Carbon) toestel hebben. Ik denk dat ik het probleem al zie, het chatten zoals MSN, Google Talk of AOL lukt wel, maar zoals Hyves, Buienradar, Telegraaf of welke internet pagina je hebt, of wilt opvragen, vraagt teveel geheugen. Het interne dynamische geheugen van dit type toestel is 20 MB (ROM). Extern geheugen heeft hier niets mee te maken, das puur opslag capaciteit, bijv. foto’s video’s en muziek. Een beetje internet toestel moet al gouw, 100 MB hebben wil je iets beginnen. Maar ik weet ook niet of jullie een internet abonnement hebt afgesloten want Prepaid en dan internetten kan duur uitvallen € 5,- per MB.