Aldi LG KP501

• Wesje

Wie weet er of de Aldi aanbieding van a.s. woensdag van de LG KP501 nu echt zonder simlock is. In de specificaties staat simlockvrij/ geschikt voor MedionTalk. Ik zou deze telefoon wel willen maar geen MedionTalk.

• oneeye67

Staat dat ie simlock vrij is, en ook geschikt voor Aldi talk.

m.a.w je kan dus ook hun sim gebruiken, zou ik ook neerzetten je eigen produkt promoten.

Gewoon kopen, als blijkt dat ie niet simlock vrij is terugbrengen, en zeggen dat ie niet voldoet aan de advertentie.

• Rudo

Als je wat terugbrengt omdat ie niet voldoet, doet de Aldi daar over het algemeen ook niet moeilijk over mits je de verpakking nog maar hebt…..

• Adje

Ja deze is simlock vrij.

• Mignon

Ik heb de LG KP 501 van Aldi gekocht. Ik begrijp alleen niet hoe ik muziek en afbeeldingen van mijn PC naar de tel. krijg. (Ik heb wel de CD geinstalleerd.) Wie kan het mij uitleggen?

• oneeye67

Eeeuhhh……zit er n kabeltje bij???

Software instaleren, pc en foon via kabel verbinden, en als t goed is vraagt de foon zelf om je wil syncroniseren….

Gr, Oneeye

• **josty**

meestal werkt het ook via bluetooth

moet je wel een BTadapter in je pc hebben geknalt

• oneeye67

Meestal wel ja, heb zo n ding in Bosnie gekocht afgelopen zomer, helaas is de inst. cd klein en heb k daar weer n adapter voor nodig hahaha……

Maar ach datakabel werkt ook ;)

• Miep

Ik heb hem vandaag gekocht en ik heb kpn, dussssssssss simlockvrij.

• oneeye67

Kijk, da's het antwoord waar we op stonden te wachten….(tu) TOP !!!

Oneeye