Hallo,

ik had interesse in een verlenging van mijn Vodafone abonnement. ik kreeg een nieuwe mobiele telefoon aangeboden. Het personeel in de vodafone winkel vertelde mij dat de telefoon geheel gratis was bij een verlenging van 2 jaar. Daar ging ik mee akkoord. Ik heb de telefoon nog geen twee weken geleden gekocht ( 14 januari2010. ).

Vandaag, 25 januari 2010, ben ik naar de vodafone winkel in de kinkerstraat, amsterdam, geweest

omdat mijn telefoon het niet meer deed. Toen ik daar kwam vertelde een medewerker aan de balie dat hij niet precies wist wat het probleem was en dat hij de telefoon naar de fabrikant moesten sturen. Hij zei ook dat ik bij andere telecom-winkel kon vragen of ze de telefoon meteen konden maken, ik ben toen naar de telecom winkel geweest en daar vertelden ze mij dat ze de telefoon niet konden maken.

Toen ben ik weer teruggegaan naar de vodafone winkel en wilde ik een nieuw telefoontoestel of mijn abonement beeindigen, omdat ik niet tevreden was met het aanbod. Maar er was dus blijkbaar geen andere optie dan mijn telefoon op te laten sturen door vodafone naar de fabrikant. Ik kon wel een leentoestel krijgen maar daarvoor moest ik 30 euro administratie kosten voor betalen. Uiteindelijk heb ik de telefoon laten opsturen naar de fabrikant in de hoop dat als ik hem snel terugkrijg. Nu heb ik geen telefoon meer.

Kan dat! dat ik mijn toestel binnen 14 dagen niet terug kan geven of abonement opzeggen!

wat is mijn rechten en plichten als een consument ?

Met vriendelijk groeten,

Y. Saruhan