Eerder verlengen, zeewater erg slecht voor E 71

• oneeye67

Jah ik weet het, maar helaas ook ik tijdens me werk vandaag me Nokia E 71 langs t strand omgetoverd in een “snoekia” :X

Zeewater en zand ertussen, helft van me toetsen doet niks meer dus helaas afgeschreven.

Heb me sim kaartje nu in een oud toestel zitten.

Kan me herrineren hier ooit iets gelezen te hebben dat je zowat een kaar eerder je kontrakt kon verlengen onder een of andere voorwaarden, weet alleen niet wat. Iets met defect toestel of geen idee, ken t me niet heugen.

Wie weet raad, of gewoon ff nog 5 maanden wachten (:P)

Ja ik weet ga maandag klantenservice bellen, maar misschien iemand al wat text en uitleg kan geven

Bij voorbaat dank

oneeye

• oneeye67

Het kan dus wel, met extra kosten van € 70,00 ::o

Maar mag vanaf 5 feb verlengen dus ik wacht wel ff 2 weken.

• **josty**

verlate nieuwjaarsduik?

• oneeye67

Dat zei de uitvoerder ook al…..:D

Maar hij heeft vandaag met zn baas gesproken,, ik krijg van hun waarschijnlijk een nieuwe E 71 (:P)

• oneeye67

Wonderen zijn de wereld niet uit.

Vandaag nieuwe E 71 gekocht (aauwch) bonnetje inleveren bij de uitvoerder vh project en ik krijg me geld terug X(

Had half/half verwacht dat het bedrijf zou zeggen eigen schuld, dikke bult.

Maar coulantie bestaat nog in NL gellukig maar.

Oneeye drinkt vanavond een extra :)-D om t verdronken weekend weg te spoelen :D

• **josty**

en vanaf nu nondeju uit de buurt van die zee blijven

daar hedde ook niks te zoeken

• oneeye67

Helaas, mag dr morgen weer naartoe, maar blijf nu op n veilige afstand vh water :D

Klinkt dom, maar moet een stuk strand van 500 meter bewaken, welke gek gaat er met dit weer t stand op dacht ik, maar stond er versteld van hoeveel idioten er rondlopen >:D<

• **josty**

lang leve de jutters :D

• oneeye67

nhe, meer mensen die hun 4-voeter uit laten….B)-

• oneeye67

Heb t toestel gevonden wat ik in juni ga nemen als ik me zakelijke abbo ga verlengen … Die ken tenminste tegen water :D

http://www.pdashop.nl/product/71598/sonim-xp3-20-quest-black.html