tweede nummer gratis ook echt gratis?

• Simon

Vandaag zag ik een reclame van www.tweedenummer.nl. Zij bieden de mogelijkheid om, zonder je sim aan te passen, een tweede nummer te gebruiken op je mobiel. Dat kan prepaid, via een abo of als extraatje bij je huidige abonnement. Dat laatste (“Tweede Nummer Erbij”) is gratis volgens de site.

Wat me echter opvalt is dat de binnenkomende gesprekken via je tweede nummer zijn te herkennen aan +222 en dan het 9-cijferig aboneenummer. Als je wilt bellen kan je beginnen met +222, gevolgd door 31 en dan het aboneenummer (staat bij prepaid). Nou is +222 het nummer van Mauritanie.

Iemand enige ervaring hiermee of kan iemand mij vertellen dat de landcode en die +222 toch iets anders betekenen?

• -

Dit is niet gratis!, je kan het gratis tot 1 juli 2010 proberen, maar daarna moet je of een tweedenummer.nl-abbonoment of een tweedenummer.nl-prepaid nemen, deze zullen waarschijnlijk erg duur zijn!

• Jorge1

Die landnummers zeggen ook niet veel meer als je gebeld wordt door een T-mobile nummer zie je tegenwoordig 001 voor het 06 nummer staan, tot voor kort was dat Amerika dacht ik.

:)

• heer van leewen

wij zou konta met jullie op neem voor ons twee nummer voor ons mobiel graag .en ik zou het fijn vind alles ik wat van jullie hoor 2e gratis.nl a.b.u van dag hoor.gr.heer m.van leeuwen