Geluid uit Herinnering Agenda Nokia

• Peewee32

Ik heb eeb Nokia 6303 die waarvan de agenda gesynchroniseerd is met de Outlookagenda van het werk. Vlak voor de vergadering verschijnt er op de Nokia een herinnering (want dat was ingesteld in Outlook). Dat heel mooi maar het verveledne is dat bij iedere herinnering er ook een irritant geluid komt. Ik wil het zo regelen dat bij een herinnering nooit een geluidje komt maar weet niet hoe dat kan. Iemand enig idee?

NB : ik weet wel hoe ik in de agenda van Nokia een geluidje uit kan zetten maar heb er geen zin in dat te doen voor iedere herinnering?

Alvast dank Peter

• oneeye67

Het geluid uitzetten op je outlook van de pc? is da n idee?

• peewee32

Bedankt voor je reactie. Ik dacht er later aan dat ik vergeten was te vermelden dat in outlook bij geen van mij afspraken er voor een herinnering een geluid is geselecteerd. Kortom: In outlook staat er geen geluid bij. In de Nokia aangekomen wordt er een geluid bij gezet. Ik kan bij de instellingen Nokia niet de optie “uit” kiezen. Ik kan wel een ander geluid kiezen. Ik heb al geprobeerd een geluid (silence.aac) op de GSM te zetten welke geen geluid maakt (beetje criptisch maar goed) maar dat bestandje wordt niet geaccepteerd door de Nokia. Geen idee waarom want de andere tonen lijken ook aac- files te zijn.

nogmaals dank voor de reactie en …als iemand een oplossing weet hou ik me aanbevolen.