Samsung M300 hoe krijg ik de foto's op mijn computer?

• Manoeska

Wie kan mij simpel uitleggen hoe ik dit moet doen

Ik heb bijgaande samsung SGH-M300 gsm gekocht, waarmee ik dus foto's gemaakt heb.

Nu heb ik een datakabeltje gekocht om aan te sluiten op de gsm en de computer

Ik dacht aansluiten, gsm aan en dan kan ik de foto's downloaden, maar dat lukt dus niet.

Computer (vista) geeft aan dat hij het apparaat niet herkend. Geen stuurprogramma gevonden.

Bij de gsm zit verder niets in het doosje (cdrom oid) en ook de handleiding zegt niets

over , hoe dit zou moeten.

Op de site van Samsung gezocht, kom ik dus geen steek verder mee, geen stuurprogrammaatje te vinden.

Wie heeft er ook zo ding en weet een oplossing?

• oneeye67

Gewoon op de samsungmobile.nl site kijken en je kan de Samsung PC studi II donwloaden en dan kan je pc met je gsm communiceren….

http://www.samsungmobile.nl/support/softwaremanuals/software.do?phone_model=SGH-M300

Kind ken de was doen :)-D

• Manoeska

Tja…was het maar zo makkelijk.

Wat jij zegt had ik al gedaan en inderdaad dat programma gedownload….alleen dan werkt het nog

steeds niet !

En na wat googlen op internet heb ik het idee dat het met dit type GSM nooit

gaat lukken, want ik ben niet de enige met dit probleem….. ;-(

• oneeye67

Ja ik heb zelf t toestel niet dus geen idee wat er fout gaat.

Als je je gsm met je pc verbind? kan ej dan in je gsm kijken op de bestanden???

• Roos

Hallo,

Heeft u wel de juiste datakabel?

Dit kan misschien ook een probleem zijn.