twee sims in één?

• oneeye67

Vertellllllllllllllll…………..:D

• Jeroentje

ik heb besteld bij 2sims.nl.. vond het ontwerp echt heel fijn en het is geen iphone clone waardoor ik niet tegen alle geïnteresseerden hoef te zeggen dat het geen echte is ;-)

Vooralsnog erg tevreden, maar ik hou jullie op de hoogte als 'ie toch tegen gaat vallen.

• Martijn

Ik heb sinds 2 weken een Iphone Clone, een Sciphone om precies te zijn.

Ook ik las natuurlijk de negatieve berichten over een chinees toestel, maar uiteindelijk toch bestel bij http://www.remarktelecom.nl en moet zeggen het bevalt mij prima! Nederlands menu, Wifi etc een compleet toestel.

Zelfs de accuduur van 2 dagen met twee simkaarten vind ik prima.

Ik denk dat het wel uitmaakt waar je het koopt, lees ook veel berichten over imitatie op imitatie en dat schijnen zeer slechte toestellen te zijn. Maar daar is de prijs dan ook naar denk ik dan maar.

Dus mocht jenog twijfelen, waag de gok het is mij prima bevallen!

• Jeroentje

Tsja, ik zie eigenlijk het probleem ook niet. Als het ding het doet, is het toch prachtig? En die Iphone Clones lijken optisch in elk geval zéér op de Iphone. Moet zeggen dat dat me een beetje weerhield omdat ik geen zin had om tegen iedereen die er naar vroeg te zeggen ‘dat het geen echte is’… vandaar dat ik op www.2sims.nl terecht kwam… Ook mooi toestel die T55 en tot op dit moment een perfecte performance.

• de_gekste

N95 N96 en de N97 denk ik zo maar :)

oneeye67 Schreef:

——————————————————-

> Kijk hier is, misschien is dit wel n oplossing

> voor je

>

> http://www.pdashop.nl/product/65530/samsung-c5212

> -dual-sim-noble-black.html

>

> Enneuuh, ik loop met 3 GSM's rond 1) Prive, 2)

> Zakelijk, 3) voor me mistersse :D

>

> Soms best wel verwarrend (:P)

• oneeye67

Grinzzzz……

N 97 Prive

E 71 Zakelijk

Nokia 1680 pre-pay, voor me vriendin(nen) :D

De N 96 heeft me zoon, en de 95 ligt in de la als reserve.

• de_gekste

hahah oke dan