nieuwe tostel kopen

• Erik

Josty, Oneeye en ik komen al een paar jaar op dit prikbord. Op een gegeven moment was het gewoon een ergernis, dat er steeds weer mensen op dit prikbord kwamen met de vraag welke telefoon ze moesten kopen. We waren het zat steeds deze moeilijke vraag te beantwoorden, want het kiezen van een telefoon is erg persoonlijk.

De grootste ergernis komt vooral doordat veel mensen zelf nog geen enkele moeite hebben gedaan voor zich zelf even na te gaan wat voor een telefoon ze willen, welke functies wel en welke niet enz. Vandaar dat wij zo reageren op deze vraag!!!

In het verleden zijn er zelfs mensen geweest die ons de schuld gaven als ze achteraf toch een foute keus hadden gemaakt. Daarom zijn wij ook heel voorzichtig geworden met onze adviezen. Ik moet daarom eerlijk zeggen, dat de Google-reactie van de Josty de enige goede reactie is!!! Volop advies en lekker neutraal.

• Wobbel

Laatste reactie van mijn kant.

Het is niet zo dat ik geen grap kan waarderen, best wel.

Maar als jullie zo reargeren hoeft dus niemand meer een vraag te stellen, alles is tegenwoordig wel op google te vinden.

Prikbord is dus overbodig geworden.

Sluiten maar die hap.

• lili

Danken jullie weel voor de alle reacties die ik van jullie had gekregen. Ik geef weel toe dat een paar reacties van jullie me weel pijn deed maar goed. Als me Nederlandse taal niet goed genoeg is dat wil niet zeggen dat ik dom ben. Iegelijk dat is de eerste keer dat ik deze prikboord gebruikt en ik denk dat dit de laatste keer is en nogmaals bedankt.

• Erik

Die Wobbel denkt zeker dat hij het hier na twee berichtjes even kan regelen. En lili zijn we blijkbaar ook kwijt, waardoor het niveau van dit prikbord gelijk omhoog schiet!!! Nu moeten jullie mij nog zien kwijt te raken…

• oneeye67

Tja, als je een beetje duidelijker bent is het een stuk makkelijker reageren!!!

Mijn vrouw zoekt ook een nw mobiel.

Moet ik dan ook maar een bulletin plaatsen “mijn vrouw zoekt nieuwe GSM, welke kan ze nemen???”

Hangt van tig duizend dingen af, prepay, abbonement hoe duur per maand, tochscreen, slider,monoblock enz enz enz……

Zoals Erik al zei, ga eerst zelf op onderzoek uit en vraag dan als je een paar gsm's hebt gezien wat evt een goed toestel is.

Met een zin kan niemand je helpen, ik ook me vrouw niet.

En die is nogal kieskeurig wat dat betreft.

Heeft niks met taal te maken of met afkomst, maar de eerste reactie was de juiste Google eerst, ga langs bij telefoonwinkels, neem is een gsm in je hand kijk wat die kan?

Wat wil je met de gsm, die van mij alleen bellen en sms en. Ik daarintegen wil internet me mail kunnen nakijken zowel zakelijk als prive, ja dan red je t niet met n simpele Nokia, samsung of wat dan ook…..