Het nummer dat ik toegewezen kreeg heeft iemand anders al.

• Ton

Gisteren mijn Sim-kaartje ontvangen plus een nieuw mobiel nummer, behorend bij een nieuw abonnement. Bellen en SMS-en vanaf dit nummer lukt uitstekend, maar als ik met een andere telefoon naar dit nummer bel, krijg ik iemand anders die een andere provider heeft aan de lijn. SMS-jes komen ook bij hem terecht. Het nummer dat ik toegewezen kreeg, is nog gewoon bij iemand anders in gebruik. Komen zulke dingen vaker voor? Dit hoort toch niet mogelijk te zijn. En als je dan een klacht naar je provider stuurt, hoort in zo'n geval je nummer toch direct geblokkeerd te worden en zouden ze je toch direct een ander telefoonnummer moeten toekennen?

Ton.

• Suzanne

Hoi Ton,

Ik heb hier ook last van. Gisteren nieuwe mobiel gehaald met een nieuwe simkaart. Ik ben nu als sinds gisteren 3x gebeld door nummers die ik niet ken, die opzoek zijn naar iemand anders. En als ik zelf met een andere telefoon naar het nummer bel gaat mijn eigen mobiel niet eens over en word ik naar een andere mobiel verbonden. 1 op de 3 keer word ik wel naar mijn eigen mobiel verbonden het verschilt per keer. Het nummer is denk ik of door iemand anders in gebruik geweest of nog door een ander in gebruik. Ik ga van het weekend even terug naar de store om te kijken of ze dit kunnen oplossen. Heb jij al een oplossing gevonden voor het probleem?

Suzanne

• Jorge1

Even met je provider gaan babbelen denk is de simpelste oplossing en anders een ander nummer vragen.

B)