nokia e 75 wil steeds internet verbinding maken

• fred

Wie heeft er raad,

Ik heb van mijn baas een nokia e 75 gekregen omdat de mijn stuk is, nu komt dit toestel bij kpn vandaan en ik heb vodafone.

Mijn sim kan er gewoon en ik kan ook gewoon bellen, alleen als de telefoon op tafel ofzo ligt en ik kijk na een 15 min dan staat er steeds dat hij een verbinding wil maken met internet en moet ik wlan of een ander internet toepassing moet selecteren.

Ik heb al geprobeerd mijn eigen gegevens van de provider vodafone te installeren maar hij blijft het doen ook al is alles ingesteld .

Misschien zie ik iets over het hoofd ik heb nu alles verwijderd ook de packetgegevens enz maar hij lijft het aangeven wie heeft dit ook of heeft een mogelijke oplossing.

alvast bedankt

Fred

• HJ

als het goed is, staat je auto mailcheck aan, (bijvoorbeeld om de 10 minuten).

Dit zet je al volgt uit:

Ga naar berichten, kies E-mail, en open je email account.

Kies nu opties en dan wanneer synchr..

Daar staat als het goed is de optie geplande synchronisatie op aan, met daaronder de optie om de hoeveel tijd je dit wilt.

Zet deze optie op uit, en de telefoon zal niet meer automatisch je mail checken.

P.s. de bovenste optie Nwe upd. synchroniseren kun je ook op uit zetten, mocht deze aan staan.

Ik hoop dat dit de oplossing is voor je probleem.

Deze oplossig elders op het net gevonden, dank gaat naar ‘John1975’

• fherik

Thanks HJ en john1975 ook ,

Ik ga het zeker proberen en afwachten wat er gebeurd.

alvast bedankt

Fred