gmail op htc touch mobiel

• ff

ik kan regelmatig niet meer inloggen in Gmail vanaf mn htc touch ,,ik gebruik de browser opera ,heb de vraag al eerder gepost en toen kreeg ik het advies om vinkje weg te halen bij pop ups blokk.daarna werkte het weer ,maar nu begint de ellende weer ,

via internet explorer werkt het ook al niet ,ik kan daar niet eens een gebruikersnaam invullen

wat moet/kan ik veranderen aan instellingen ,?

b.v.d

• brooks.nl

vraagje mijnerzijds.

waarom stel je je gmail niet inals mail account?

ik heb in het verleden vele htc-toestellen gehad en bij elk van hen werkte het vlekkeloos..

suc6

• **josty**

inderdaad dit kan ook,men kan trouwens als je naar www.gmail.com gaat (op je mobiel) ook kiezen voor een snellere versie van gmail

Als je dit (gratis) download dan installeert gmail een applicatie op je gsm (athans zo is het bij mijn nokia n96) die ook email binnenhaalt

werkt zeer handig maar volgens mij moet je dan 1 cent betalen om je email binnen te kunnen halen

Weet niet of je het ook gewoon via de WLAN kan binnen halen,want dit heb ik nog niet geprobeerd

• f

hoe doe je dat dan ? ik wil wel meerdere gmail accounts bekijken ,en ik heb ooit dat snellere gmail application gedownload en geinstalleerd ,maar dat werkt niet.

• **josty**

ik heb nog nooit met een HTC gewerkt,maar ik kon op mijn nokia gewoon via gmail onderaan ergens ‘snellere gmail’ aanklikken

hierna wordt er een programma geinstalleerd op je gsm waarmee je ook je email kan ontvangen