VODAFONE– GANGSTERS– OPLICHTERS–GELDWOLVEN
Ik ben lichamelijk niet in orde en zit nu in de WAO.
Mijn contract is 12 maanden en wel 93 euro per maand.
Nu ik niet meer zakelijk hoef te bellen bel ik voor hooguit 20 euro per maand, dus 70 euro weggegooid.
Ik een brief geschreven om een aanpassin g en wat krijg je terug:
LEES MAAR: GEEN ANTWOORD OP JE BRIEF MAAR GEWOON WEER EEN VRIENDELIJKE KLAP IN JE GEZICHT EN VERVOLGENS WEER EEN BULLSHITSTORY:
Geachte heer Van Os, 16 november 2009
Wijhebben uw verzoek ontvangen om uw Vodafone abonnement op te zeggen.
Uw abonnement met nummer 06-1542XXXX zullen we per 18 april 2010 beëindigen conform de minimale opzegtermijn, zoals overeengekomen in onze Algemene Voorwaarden.
Vanaf die datum kunt u dus niet meer bellen en gebeld worden.
Natuurlijk vinden we het jammer als wij u als klant zouden verliezen.
Daarom zullen wij u geruime tijd voor het einde van uw contract benaderen met een zeer aantrekkelijk en persoonlijk aanbod, waarbij u gebruik kunt maken van de nieuwste voordelen van Vodafone.
Zo is het Basis Abonnement helder met alle basisdiensten uit één tegoed, zoals: bellen, voicemail, SMS, MMS, etc.
Bovendien heeft Vodafone nu Vodafone BloX waarmee u extra voordeel ontvangt boven op uw Basis Abonnement.
Kies bijvoorbeeld de volgende Vodafone BLoX:
• Vodafone Voordeel SMS/MMS BloX: dubbel zo veel SMS- en/of MMS-berichten versturen binnen uw tegoed. € 2 per maand. Nu tot 6 maanden 50% korting.
• Vodafone Zorgeloos Mobiel Internet BloX: Licht internet op uw mobiele telefoon. Nu met een hele aantrekkelijke korting.
Natuurlijk kunt u ook altijd zelf contact met ons opnemen via 0800-849 92 84. U kunt dit het best enkele maanden voordat uw contract afloopt doen.
U kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 18.00 uur. We adviseren u dan graag bij uw keuze.
Met vriendelijke groet,
Peter Doveren
Directeur Klantenservice
gewoon genegeerd worden!! dat is nu Vodafone.!!!
GA NAAR DE NATIONALE OMBUDSMAN, HET KOMT OP TV Vodafone is wel groot maar zodra er 30% overstapt naar een andere provider zal dit Britse concern wat 483 miljoen euro opstrijkt een klapje krijgen.
Binnenkort op televisie en dan kan iedereen bellen.
Stap over want 30% van 483 miljoen is nog altijd bijna 150 miljoen en dat doet pijn!!
Dus stem tegen Vodafone.
Lees maar op het internet hoe jan en alleman in de zeik wordt genomen. Iedereen verlaagd de tarieven maar deze Britse maatschappij verhoogd ze weer!!