ik word ook gebeld door een raar nummer!

• cora266

Ik word sinds gisteren gebeld door een raar nummer.

Gisteren 2 keer en vandaag alweer 3 keer.

Er staat alleen +31, meer niet.

Als je deze probeert terug te bellen krijg je te horen dat het nummer niet in gebruik is.

Dat leek mij zelf ook al logisch maar waarom kunnen ze dan wel naar mij bellen?

Heeft er nog iemand ervaring met deze rare telefoontjes en zo ja, weten jullie misschien wie dit is?

Ik heb tot nu toe nog niemand aan de lijn gehad omdat ik op mijn werk de telefoon niet mag aanhebben.

• Jorge1

Je moet nooit zo'n raar nummer terugbellen kan je een hoop geld kosten.

B)

• oneeye67

Misschien wil iemand een grap met je uithalen

Je hebt tegenwoordig van al die maffe 0900 service diensten, anoniem sms versturen of bellen om je vrienden voor de gek te houden….

;)

• A.J

mn vriendin ook sinds een paar dagen is er al een oplossing inmiddels??

• Maurice

Ik heb er ook last van gehad en toen heb ik (via/via) het A-nummer opgevraagd (dat is namelijk door de provider te zien).

vervolgens uitgezocht van wie het nummer was en toen de eigenaar opgebeld.

bleek een callcentre bedrijf en 1 of andere automatische dialer was raar aan het doen.

hun IT afdeling heeft het opgelost!

gelukkig want dit nummer belde ook 's nachts en ik heb altijd mijn telefoon aan staan.

• Liever anoniem

Ik ben vandaag gebeld door een vreemd nummer op mn oude mobiel die ik alleen nog maar gebruik als radio. Het nummer begon met +3116 en het nummer is: +31161492900. Ik kan niet het nummer achterhalen want kan geen plus teken op mn mobiel krijgen en mag niet terugbellen van mn ouders omdat het vreemd kan zijn, een soort van sateliet die mn simkaart leeg trekt. Ik vind het een vreemd zaakje omdat het meerdere cijfers zijn en als ik op mn eogen mobiel probeer terug te bellen wel anoniem natuurlijk dan zegt ie het nummer is niet in gebruik en als ik het op een andere manier probeer zegt ie dit gesprek kan niet tot stand worden gebracht. Dat probeerde ik op het werk namelijk toen ik het er nog niet over had gehad met mn ouders en kan dat nummer niet terugbellen op mn oude mobiel omdat daar mn beltegoed op is en ik daar sowieso ook niet mee kan smsen omdat ie dan een fout aangeeft. Herkent iemand dit probleem en of nummer? Op google is er niks over te vinden. Ja wel over 311 maar niet over +311. Het Is volgensmij het kengetal van New York tenminste ik vind iets van een informatienummer van New York als ik er op google. Het zit me niet lekker.

• Jorge1

Je kunt ook bellen via televergelijk.nl dan ben je hooguit 1 of 2 cent per minuut kwijt, ja ook voor Nederland kun je dit nummer bellen:

HIER KLIKKEN

• Sip

+31 is het nationale toegangsnummer voor Nederland

• Sip

Dit is het nr

Heijning Oomen, A vd

Ulicotenseweg 50

4861RT Chaam

0161-492900

• Jorge1

Dit is waarschijnlijk een mobiel nummer van T-Mobile want daar staat tegenwoordig 01 voor.

;)