simlockvrije telefoon?

• Naatje

Ik heb een samsung soul met een abonnement van Hi….Normaal als je abonnement hebt is je telefoon toch simlock vrij? Maar de telefoon pakt geen andere simkaarten, alleen die van mij…

Kan iemand mij helpen??

• M

Bij sommige acties levert de provider een gesimlocked toestel. Heb je hem bij Hi zelf gekocht toevallig? Dan is de kans sowieso al groter dat je toestel gesimlocked is.

• Naatje

Ja heb hem bij Hi zelf gekocht! Hoezo is de kans dan groter dat die gesimlocked is?

• de_gekste

je kan ze ook bellen om te vrahen of ze hem somlockvrij willen maken meestal na een jaar doen ze dat wel

• Naatje

Doen ze dat dan meteen in de winkel? Was net op zon site aan het kijken om de telefoon zelf te unlocken…Ik gebelt en betaald, maar geen mail gekregen :S Zijn dat allemaal van die oplichters?

• Kevin

over het algemeen zijn mobieltjes simlocked ja. In belgie daarentegen niet maar de wet heeft dat sinds kort ook verandert..

ze zijn niet allemaal oplichters Naatje, alleen niet alle telefoontjes zijn zo makkelijk te unlocken. ik heb zelf gebruik gemaakt van www.simunlocken.be (stond hierop).. voor mijn iPhone.. werkte perfect. Ik weet alleen niet of dat dat ook voor samsung zo goed werkt.. voor een paar euro kan je het proberen toch? :)

succes ermee !

• souhail

ik wil simlock vrijmaken want ik ben verhuisd en ik heb een andere simkaart nodig ik woon nu belgie

• Naatje

Hey Kevin,

Ik wou het ook proberen voor een paar euro en heb dat ook gedaan, maar ik kreeg geen mail voor de link na mijn telefonische betaling!….Maar normaal als je abonnement hebt is de telefoon meestal toch simlockvrij…

• Kevin

Hoi Naatje,

Je krijgt bij die website ook helemaal geen mail maar meteen een download.. tenminste.. dat kreeg ik. Het is juist meestal niet simlockvrij volgens mij :S

• Naatje

Jawel dat stond erbij…dat je eerst moest betalen (via de telefoon) en na de betaling zou je een mail krijgen met een link voor je telefoon simlockvrij te maken…En normaal als je abbo hebt is de telefoon wel simlockvrij…tenminste die van mijn vriend en andere die ik ken ook!