mobiele abonnement ( gratis)

• janniewie

Wie weet , waar je goedkoop en/of gratis een mobiele tefoon abonnement kan afsluiten?

Tot 2 jaar geleden had je regelmatig een CASHBACK regeling ( geldterug acties)

Maar ik kan op dit moment hier niets van terug vinden.

Weten jullie soms een leuke geld terug actie ( liefst met een telefoon erbij) , maar alleen mobiele telefoon abonnement met een geld terug actie is ook zeer welkom.

Wie kan mij helpen?

Groetjes van Jannie

• M

De cashback acties zijn verboden door de netwerken, dus deze zul je niet meer kunnen vinden. Je kunt beter een abonnement met een cadeau afsluiten als je geen nieuwe gsm wenst.

Dit hebben ze bij bijvoorbeeld:

Gsmeasy.nl

Phonehouse.nl

• Jeroen

Gewoon een abonnement aansluiten werkt inderdaad het beste.. op www.gratistelefoontjes.nl zie je al een hele hoop belangrijke telefoontjes die gratis zijn bij een abonnement. zelf heb ik een gratis iPhone!.. yay! :)

• janniewie

bedankt voor jullie reactie!

Ik heb op dit moment op de site van telfort 300 belminuten gezien voor 7,95 euro

Zijn er toevallig nog site's die dit overtreffen?

• Jeroen

Telfort 300 is wel de goedkoopste optie, zie : GSMinfo simonly

Je had het ook over cashback, dat is zoals eerder aangegeven niet meer mogelijk maar wel kun je een abonnement met een cadeau krijgen, misschien is dat interessant. Er is veel keuze wat betreft cadeaus…

zie GSMinfo kado pagina voor de prijsvergelijking.

• Yves0808

Beste M,

Heb je enig idee waarom de cashbacks door de providers verboden zijn en hoe lang dit al zo is?

gr,

Yves