Geheugenkaart pakt niet of valt steeds weg!

• Naatje

Hoi,

Ik heb een nokia 6500 slide en mijn geheugenkaartje pakt die niet of die valt steeds weg! In andere telefoons pakt die de geheugenkaart wel gewoon.

Weet iemand misschien wat ik er aan kan doen? Heb geen garantie meer op mijn telefoon…Telefoon is al eens teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar heeft helaas niks geholpen.

Groeten Naatje

• oneeye67

Hangt van de groote van je geuegenkaart af?

Heb een 4 GB in me N 96 zitten, maar die word niet gelezen in de samsung van me vrouw.

mvg. Oneeye

• Naatje

Die van mij is maar 1GB… Ik denk gewoon dat mijn telefoon kapot is ofzo… Weet het anders ook niet…

• oneeye67

Probeers is met een andere geheugen kaart? Mss ligt het aan de kaart.

Grtzz

• brooks.nl

is het een nokia geheugenkaartje?

heb al veel problemen gehoord daarmee.

probeer anders eens een sandisk.

suc7

• Naatje

Ik heb al 2 soorten kaartjes geprobeerd….Het ligt dus niet aan het kaartje :S En het is geen nokia kaartje!…Denk dat ik er niet veel meer aan kan doen dan het gewoon zo te laten dan!

• oneeye67

Daar ben ik ook bang voor, of als je abbo afloopt een ander toestel uitzoeken.

Gr, Oneeye

• Naatje

Haha ik had al een ander toestel uitgezocht, maar kon er helaas niet mee overweg dus heb m verkocht! Die nokia is mijn oude…En helaas kan ik pas over 2 jaar een nieuwe uitzoeken…Mja we doen het er maar mee dan (:P)

• oneeye67

hehehe, hier nog een Nokia rules….

Heb er zelf 3 op t moment

1) Prive N97

2) Zakelijk E 71

3) Voor vriendinnetjes N 95 ( me oude foon )

Je zou evt voor n 2de handsie kunnen kijken op MP of iets dergelijks??

• pattaya.startpagina.nl

Naatje , ik had tot vanmorgen hetzelfde probleem met het sd micro kaartje in de Nokia 6500 slide. .Ik ben uren op het Internet aan het zoeken geweest en heb het eindelijk gevonden .

De achterkant van de telefoon drukt tegen het geheugenkaartje aan dmv een klein pennetje wat aan de achterkant van de slide zit. Met een klein tangetje heb ik het iets verbogen en het pennetje drukt nu beter tegen het geheugenkaartje. Dit heeft bij veel gebruikers geholpen. De achterkant gaat namelijk door het gebruik wat losser zitten hetgeen het probleem veroorzaakt.

Probeer het maar wel voorzichtig met verbuigen. Het heeft bij mij in ieder geval geholpen .

Succes ermee

Rene