koperdraadje nokia n97

• sietie

wie weet waar de gps zit waar ik het draadje aan moet verbinden? is op het filmpje niet te zien en ik weet het niet

• oneeye67

huh?????

GPS is ingebouwd je hoeft niks te verbinden…..tenminste niet op mijn 97.

Moet wel eerlijk bekkennen dat k de GPS nie gebruik, heb TT in de auto (:P)

• sietie

nou als je hem had gebruikt had je geweten dat hij niet werkt er staat een filmpje op het net waarin er een koperdraad wordt aangebracht maar je kunt niet goed zien waar. Ik heb overal op internet al naar een tekening of foto gezocht maar kan niets vinden. Ik weet dat sommige mensen het ook gedaan hebben en daarom mijn vraag

• oneeye67

aha, ik gebruik hem niet als zo danig voor navigeren. Wil niet zeggen dat ik m niet heb uitgeprobeerd, en bij mij doet ie het gewoon. Vandaar dat k nieuwsgierig was, wat je er mee bedoelde? Toevallig een link naar dat filmpje????

Grtzzz

• **josty**

http://www.symbian-freak.com/tunning/n97gpsfix/nokia_n97_gps_antenna_hack.htm

klik op link

• oneeye67

Tnx Josty, snap nu wat die bedoeld.

Grtzz Oneeye

• Erik

Voor alle zekerheid: Heb je de GPS binnenshuis of buiten geprobeerd? Want je schrijft dat je GPS niet werkt, maar met die koperdraad zal alleen het signaal beter ontvangen worden, maar als je GPS defect is, zal hij door dat draadje echt niet gaan werken…

• **josty**

ja ik moest er zelf ook ff achterna :D,wist ook in het begin niet wat hij bedoelde