Snel je GSM, PDA of iPhone unlocken? dat kan.
Niet alleen ben je binnen 2 minuten klaar maar het is ook nog eens goedkoop.
Voor maar 2,50,- heb je alle software die je nodig heb.
voor meer informatie: www.simunlocken.be
Welke toestellen kun je allemaal?
Ik zie nergens een duidelijke lijst staan met toestellen die wel en niet kunnen….
Dus maar gewoon op de gok een nokia N82 proberen? Niet mogelijk!!
Een samsung Star? Niet mogelijk!
Deze programma's zijn gewoon gratis te downloaden van verschillende websites waar wel bij staat welk type kan of niet kan.
Ook op www.imeiunlock.nl en daar zijn de codes voor oudere toestellen zelfs veelal gewoon gratis te krijgen…..
Peter,
Ik zeg niet dat het niet mogelijk is dat je programma werkt, maar het zou makkelijk zijn voor je klanten als je laat weten welke toestellen er allemaal met je progjes simlock vrij gemaakt kunnen worden.
Zoals je site nu is is dat gewoon niet het geval en is het eigenlijk een soort misleidende reclame.
20 tevreden klanten is altijd leuk en ik gun het je ook maar ben benieuwd van hoeveel het nu echt gelukt is en om wat voor toestellen het gaat.
Maar veel succes met je zaakje
waren die 20 klanten niet meer tevreden geweest als ze even hadden gegoogled en de software GRATIS hadden gedownload…
alleen oude toestelletjes worden ondersteund, het is gewoon puur misleiding van klanten door freeware software te koop aan te bieden.. erg jammer..
dus mensen kijk voor de lol eens op www.SimlockOplichting.com
dan zie je hoe het werkt, en kun je de software GRATIS DOWNLOADEN
dus het kan nog goedkoper
Klopt, het kan altijd goedkoper.. dat zal ik niet ontkennen.. er zijn geloof ik 2 websites waar je het gratis kan halen.. ik geef dan ook aan dat
je alleen betaald voor het onderhoud en de hosting!.. Welke er precies unlockbaar zijn moet ik er inderdaad eens opzetten. bedankt voor de tip.
ps.. 123Unlock.. 2 dingen..
1 dat is jou website.. zie je meteen..
2 als ik die software download krijg ik allerlei virus meldingen.. top man!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?